  • Data: 2020-05-20 00:45:50
    Temat: Re: Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-19 19:46, User pisze:

    > To był wybrany najtańszy na ewentualną próbę z powerbankiem, ale pomysł
    > upadł.
    >
    > Inna sprawa, że chyba nie ma nie-plastikowych, no może z wyjątkiem:
    > https://allegro.pl/oferta/hub-rozdzielacz-adapter-us
    b-typ-c-3-0-sd-micro-8862444706

    Są. Na AliExpress -

    <https://www.aliexpress.com/item/10000003677808.html

    <https://www.aliexpress.com/item/32863704575.html>

    Ten drugi w opisie ma takie informacje:

    IMPORTANT NOTE

    - To work with iPad Pro 2018, the operation system should be updated to
    iOS 13 or iPadOS. Also, HDMI port supports only 1080P, PD charging port
    supports only 12W.

    - When connecting to laptop, Do NOT support charging cellphone through
    USB-A or USB-C female port due to limited current.

    - Only support connecting 1 HDD/SSD at a time; Please provide power
    supply when connecting to power-hungry devices.

    A tu - <https://www.aliexpress.com/item/4000246761695.html> - masz taki
    z zewnętrznym zasilaniem. A tu -
    <https://www.aliexpress.com/item/32861246510.html> - taka pod notebooka,
    co do działania z większą liczbą napędów potrzebuje dodatkowego
    zasilania z ładowarki (telefonu).

    Ale to już nie są tanie rzeczy - jak mawia Ferdynand Kiepski.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/