  • Data: 2020-05-20 10:56:46
    Temat: Re: Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
    Od: User <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jak wcześniej pisałem, rozważam takżę zakup aktywnego huba podłączanego
    do USB-A,
    ze świadomością, że transfer będzie wolniejszy. Możliwość równoczesnego
    używania
    kilku dysków zewnętrznych jest obecnie dla mnie ważniejsza niż szybkość
    transferu.

    Z ostatnich informacji z Internetu mogę wnioskować, że na to czy hub
    udźwignie więcej
    dysków czy nie, może mieć wpływ jak mocny jest zasilacz. Właściwie, to
    pewnie nic
    dziwnego, ale ja niestety się na tym nie znam.
    Pytanie: czy gdzieś w necie można znaleźć prosto przedstawione
    informacje pokazujące
    jaka jest zależność pomiędzy parametrami zasilacza a możliwościami huba?
    Dodatkowym problemem może być to, że w opisach hubów nie ma dokładniejszych
    parametrów zasilacza. Ale jeśli w przypadku jakiegoś huba wygląda to
    ogólnie dobrze,
    to o szczegóły można zapytać sprzedającego/producenta.