  • Data: 2019-05-09 23:34:25
    Temat: Re: Jaki modem do karty SIM na USB?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-05-09, Artur S. <A...@s...pl> wrote:
    > Dziękuję za wszystkie wyjaśnienia i porady. Muszę to przemyśleć.

    A jaki rozważasz budżet bo są jeszcze w końcu mobilne routery gsm. Tam w
    zalezności od ceny masz albo mydełko wielkości sprasowanego pudełka
    od zapałek, z akumulatorem i całą resztą np.:
    https://souqcms.s3.amazonaws.com/spring/images/2017/
    Huawei/portable-wifi-4g/0-huawei-portable-wifi-4g-lt
    e-router-dimensions-black.jpg

    albo nieco większe ustrojstwo z potrzebą modemu i zewnętrznego
    zasilania, ale też do ogarnięcia:
    https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61-
    JRs-a81L._SL1500_.jpghttps://images-na.ssl-images-am
    azon.com/images/I/61-JRs-a81L._SL1500_.jpg

    Uzywałem obu. W tej chwili mam podobnąjak z pierwszego linku i bardzo
    sobie na wyjazdach chwalę. Nie drenuje akumulatora telefonu, działa te
    parę godzin (i zawsze można podpiąć do aku), można włączać, wyłączać w
    parę sekund bez żadnych ceregieli i uzywać kiedy potrzeba.

    --
    Marcin