  • 41. Data: 2019-05-03 13:16:23
    Temat: Re: Jaki monitor
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik JDX j...@o...pl ...

    > Dlatego ja mam normalne, 80-centymetrowe „kolumny”. Po obu stronach
    > biurka. I trochę z tyłu. :-D

    Do muzyki to ja mam coś wiekszego :)))
    Dlatego tu wystarczy to co oferowałby monitor.

    Ale zaskoczył mnie sposób przesyłania dzwieku do monitora.

    Rozumiem, ze skoro monitory nie maja wejscia jack, to dzwiek idzie tylko
    po HDMI?

    W moim kompie nie mam wyjscia hdmi. tylko DVI oraz standardowe, stare
    wyjscie monitorowe.
    Czyli i tak dupa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 42. Data: 2019-05-03 13:50:25
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 03.05.2019 o 13:16, Budzik pisze:
    > W moim kompie nie mam wyjscia hdmi. tylko DVI

    Niektóre, ale dość rzadkie, wyjścia DVI -- transmitują też i dźwięk.
    Acz to nie wystarczy, bo potrzebna jest potem przejściówka DVI -> HDMI
    W Wikipedii jest o tym akapit:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interfa
    ce
    (patrz DVI-D)

  • 43. Data: 2019-05-03 13:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

> [...]
    > tylko po HDMI?
    >
    > W moim kompie nie mam wyjscia hdmi. tylko DVI oraz standardowe,

    W specyfikacji NEC EA244WMi znalazłem:
    złacza audio: HDMI, analogowe wejście i wyjście dźwięku (mini jack 3,5
    mm)

    Rozumiem ze kolega ń po prostu się pomylił...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 44. Data: 2019-05-03 14:50:23
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > Rozumiem ze kolega ń po prostu się pomylił...?

    Kolega ń tak po prostu to się nie myli... :D

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 45. Data: 2019-05-03 15:37:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Znaczy z gołym jednym HDMI? To takie już są? W takim razie nie, takich
    > nie oglądałem. Ostatnie które macałem to miały DVI+VGA lub HDMI+DVI.

    Widziałem monitory mające tylko HDMI i DisplayPort.
    Fakt ze głośników nie miały. :-)

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2019-05-03 16:04:22
    Od: ń <k...@t...sie>

    Sprawdź, czy i co wychodzi z analogowego gniazda audio monitora przy połączeniu z
    komputerem wyłącznie kablem HDMI.
    Prawdopodobnie zdekodowany z D na A dźwięk.
    Co do wyjścia DP w komputerach to czasem dźwięk z komputera do monitora przenoszą,
    czasem nie przenoszą.
    Do mojego Eizo EV2455 z jednego HP z nVidii Quadro FX 880M dźwięk po DP idzie (ale
    jak się okazało jest i tak znacznie gorszej
    jakości niż z głośników laptopa), z drugiego niemal identycznego też HP z niezwykle
    podobną i mocniejszą nVidią Quadro FX 3800M i na
    tym samym sterowniku do Win 10 dźwięk nie idzie.
    Ta sama sytuacja przy zastosowaniu aktywnej (niby, bo nie wiem co w środku Chińczycy
    za $17 włożyli) przejściówki DP -> HDMI, która
    nie pomaga i w uzyskaniu dźwięku z FX 880M na smart TV Samsung.

    -----

  • 47. Data: 2019-05-03 16:22:17
    Od: ń <k...@t...sie>

    Najlepiej więc kup monitor z wejściem też DVI i d-Sub.
    Do tego na dobrym Eizo FlexScan na wejściu d-Sub nie zobaczysz różnicy (ale tu
    przewody mają większe znaczenie, niż kable HDMI, no i
    nie wiadomo co u ciebie karta graficzna na wyjściu d-Sub daje, sprawdź to wszystko w
    instrukcjach - czasem się zdarzało, ze DVI to
    1600x1200 a d-Sub coś w rodzaju 2000x1500).
    Do pracy Eizo EV2455 byłby doskonałym wyborem.
    Jeśli to nie laptop, to może warto zmienić kartę na taką z HDMI.

    -----

  • 48. Data: 2019-05-03 22:49:38
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-03 o 16:22, ń pisze:
> [...]
    > Do pracy Eizo EV2455 byłby doskonałym wyborem.
    > Jeśli to nie laptop, to może warto zmienić kartę na taką z HDMI.

    Przecież nie musi kupować żadnego monitora.

    Wystarczy mu przejściówka HDMI do DVI:
    https://hniesfp.imgix.net/8/images/detailed/74/84522
    .jpg

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 49. Data: 2019-05-04 11:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Filip454 f...@g...com ...

    > Przecież nie musi kupować żadnego monitora.
    >
    > Wystarczy mu przejściówka HDMI do DVI:
    > https://hniesfp.imgix.net/8/images/detailed/74/84522
    .jpg

    Na wyjsciu DVI z komputera jest obraz plus dzwiek?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 50. Data: 2019-05-05 01:57:30
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 04.05.2019 o 11:59, Budzik pisze:
    > Na wyjsciu DVI z komputera jest obraz plus dzwiek?

    Nie, "bywa"! Już o tym pisałem:

    W dniu 03.05.2019 o 13:50, JaNus pisze:
    > Niektóre, ale dość rzadkie, wyjścia DVI -- transmitują też i dźwięk.

    Czyli są karty graficzne które na to wyjście przesyłają i dźwięk, ale są
    i "uboższe" pod tym względem. Np. moja, choć dość mocna, nie ma nigdzie
    żadnych ustawień co do dźwięku przez DVI