-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Jaki sens mają autobusy na takich torach?
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <a...@n...neostrada.pl>
<5abcfffa$0$670$65785112@news.neostrada.pl>
<5abd0e74$0$993$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Thu, 29 Mar 2018 22:21:32 +0200
Message-ID: <fg94s8a455lk$.snd1oihzwk2t$.dlg@40tude.net>
Lines: 24
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1522354865 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 987 82.143.187.50:59974
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:40646
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 29 Mar 2018 18:04:04 +0200, WM napisał(a):
> W dniu 2018-03-29 o 17:02, J.F. pisze:
>>> Tańsza konstrukcja zamiast pełnej drogi?
>>
>> Tak mi to wyglada - byly jakies torowiska i przerobili tanio na busowiska.
>> A moze nie chca sie pozbywac tych torowisk, bo kto wie, co bedzie za 20
>> lat.
>> Bo chyba nie dlatego, zeby dac odpoczac kierowcy ?
>>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Autobus_torowy
>
> Technologia ta ma łączyć zalety sztywnotorowego środka transportu z
Ale co to za zalety ?
Bo mi przychodzi do glowy tylko odpoczynek dla kierowcy.
> możliwością łatwego kształtowania przebiegu tras, właściwą pojazdom
> drogowym. Odcinki sztywnotorowe stosuje się zwykle tylko na tych
> fragmentach sieci, na których kumuluje się większa liczba tras.
Hm, a czemu tam ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.03.18 04:13 Marcin Debowski
- 30.03.18 04:18 Marcin Debowski
- 30.03.18 16:48 Konrad Anikiel
- 30.03.18 18:38 Grzegorz Krukowski
- 01.04.18 10:32 PeJot
- 01.04.18 14:02 J.F.
- 01.04.18 15:23 Konrad Anikiel
- 01.04.18 16:06 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
- Malowanie roweru dzisiaj
- Telefoniczna kopiarka kluczy
- Awaria rury
- Prawo do naprawy
- Re: Download Solution Manual Fundamentals of Renewable Energy Processes (3rd Ed., Aldo da Rosa)
Najnowsze wątki
- 2024-05-04 Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- 2024-05-04 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-04 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-05-04 Łódź => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-04 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-04 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-05-04 Odpowiedzialność PORTALU za reklamy
- 2024-05-04 Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- 2024-05-04 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-04 Marki => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-05-03 Warszawa => Sprzedawca usług rekrutacyjnych <=