  • Data: 2018-07-14 00:02:34
    Temat: Re: Jakie napiecie akumulatora ?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na chuj zes pisal nie na temat synu peta i dulawki jak o cos innego pytalem.

    Chyba cie zdrowo coś popierdoliło, pewnie jakiś pyton.

    Pytalem skad wiesz jaka jest pojemnosc akumulatora.

    To ci kurwiu napisałem, że taka jest pojemność pojebie, jaki sobie
    akumulator kupisz.

    > I nie chodzi o to ile wiader wody mozesz do niego wlac a ile ma amperogodzin.

    Noto se kup akumulator o pojemności 100AH i będziesz miał kurwa
    akumulator o pojemności 100AH. Czego nie łapiesz?

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?