  • Data: 2018-07-14 00:15:45
    Temat: Re: Jakie napiecie akumulatora ?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla scislosci. Akumulatory maja sprawnosc a w zasadzie dwie sprawnosci.

    Pizda tfojej starej.

    > Pojemnosc okresla sie poprzez dziesiecio godzinne rozladowanie pradem o 1/10
    pojemnosci.

    Robisz to codziennie piździelcu?

    > Rozladowanie debilu a nie ladowanie.

    Chuj mnie obchodzi że sobie rozładowujesz codziennie akumulator, chcąc
    zmierzyć jego pojemność, idioto.

    > Laduje sie nie 10 godzin a 11 godzin. Dotyczy to olowiowych akumulatorow
    stacjonarnych i trakcyjnych.

    Rozmawiamy o "samochodowych" akumulatorach, pojebie.

    Bij się z zaleceniami producenta i ze zwykłą wikipedią:

    "Proces ładowania polega na podłączeniu akumulatora do odpowiednich
    biegunów źródła prądu stałego (np. zasilacza lub prostownika) i trwa on
    około 10 godzin (akumulatory samochodowe ładowane są sukcesywnie podczas
    pracy silnika, np. za pomocą alternatora - co dla akumulatora nie jest
    jednak optymalne, powinien być okresowo, szczególnie przed zimą,
    ładowany poza pojazdem). Prąd ładowania powinien wynosić liczbowo 10%
    pojemności akumulatora (dla akumulatora 40 Ah prąd ładowania wynosi 4 A)."

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Akumulator_kwasowo-o%C
    5%82owiowy

    Wypierdalaj.
    --