  • Data: 2019-04-20 22:04:06
    Temat: Re: Jakie opony do Verso 2.2?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2019 21:32:12 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > Ten rozmiar a konkretnie szerokość do mnie nie przemawia ;-) rozumiem że
    > spalanie, ekologia itp ale dawanie takich opon do np 190 KM w Passacie B8
    > uważam za nieporozumienie.

    W sensie że za wąskie? Co do spalania to na tych kapciach jak w temacie
    ta padaka pije 9 litrów diesla na 100km przy spokojnej jeździe,
    więc z ekologią nie ma to za wiele wspólnego ;)
    Przypuszczam, że jak dałbym szersze to paliłby tyle samo...

    > Co ciekawe w poprzedniej generacji to były zalecane opony zimowe ;-)
    > teraz żeby mieć 235 mm trzeba brać felgi 18 cali co już jest przesadą.

    To jakie tam wsadzić? I lato i zima mam 215/55/17. Nie interesuję się tym
    na tyle żeby się doktoryzować, więc wolę spytać :]

    L.