-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!not-for-mail
From: Tadeusz <...@s...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jakie wiarygodne testy opon
Date: Thu, 26 Mar 2015 09:10:06 +0100
Organization: NASK - www.nask.pl
Lines: 19
Message-ID: <mf0euo$1cc$1@pippin.nask.net.pl>
References: <meu0m1$acp$1@node2.news.atman.pl> <meudk0$mum$1@pippin.nask.net.pl>
<meusvf$90u$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: sggw137-006.sggw.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: pippin.nask.net.pl 1427357464 1420 148.81.137.6 (26 Mar 2015 08:11:04 GMT)
X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Mar 2015 08:11:04 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <meusvf$90u$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.5.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558480
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-03-25 o 18:58, Jacek pisze:
> W dniu 2015-03-25 o 14:35, Tadeusz pisze:
>
>> a co Ci konkretnie nie pasowało?
> Yokohama A-Drive bardzo szybko się zużyły mimo prawidłowej geometrii i
> normalnego stylu jazdy, a i przyczepność na mokrym też nie powalała.
> Natomiast Uniroyal Rainexpert są jakieś miękkie w prowadzeniu, auto
> zwłaszcza przy większych prędkościach zachowuje się, jak przeładowana
> łódka na wodzie - reaguje z opóźnieniem i jakby chciało zarzucać
> tyłem, a najgorzej, jak są koleiny.
> Jacek
>
A-Drive miałem w Toyocie Avensis II i z tą przyczepnością miałem podobne
odczucia
Uniroyale też kiedyś dawno jakieś miałem i faktycznie mają bardzo
miękkie boki choć na mokrym były genialne.
Moja propozycja: weź Continentale PremiumContact, ostatecznie jakieś
Firestone :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 26.03.15 09:35 Jacek
- 26.03.15 10:34 Yogi\(n\)
- 26.03.15 10:54 Tadeusz
- 26.03.15 20:53 Michał Baszyński
- 27.03.15 22:57 Axel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
Najnowsze wątki
- 2024-05-04 Bonusowe pytanie rozliczenie sie z elektrownia - fotowoltaika.
- 2024-05-04 Ujawnienie porady prawnej prokuraturze
- 2024-05-04 Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- 2024-05-04 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-04 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-05-04 Łódź => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-04 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-04 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-05-04 Odpowiedzialność PORTALU za reklamy
- 2024-05-04 Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- 2024-05-04 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=