    From: "Heinzkalter" <v...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
    Date: Thu, 6 Oct 2011 19:16:51 +0200

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
    news:512862609.20111006190340@pik-net.pl...
    > Hello Heinzkalter,
    >
    > Thursday, October 6, 2011, 5:42:05 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Pieprzysz od rzeczy. System działa w sposób zupełnie przypadkowy. Co
    > do "eliminacji", to dobrze byłoby skończyć z tym kaczystowskim
    > pojęciem, bo już się rzygać chce, jak wszyscy wokół wszystkich chcą
    > eliminować.
    >
    > System został wymyślony po to, żeby do budżetów trafiały pieniądze.
    > Budżetów w liczbie mnogiej, bo chodzi o budżety ogólnie - w tym
    > Państwa, lokalne oraz rodzin przekupnych policjantów.

> [...]

    EEEeeee zaraz zaraz. RoMan szanuję Cię ale troszkę cię poniosło. Masz jak
    najbardziej rację w tym, że pod szyldem bezpieczeństwa państwo zarabia na
    kierowcach, ale to jest jedna z patologii i nieudolności systemu. Drobny
    przyklad: Aleja fotoradarow w okolicach Bialego Boru. Slusznie to nie
    poprawia bezpieczenstwa. Nie zmienia to faktu, że kierowca jadacy przepisowo
    jest mniejszym zagrożeniem niż ten lamiacy przepisy. Ja pod swoim domem mam
    ulicę na ktorej jest spory ruch pieszych, dzieci chodzacych do szkoly i
    ograniczenie do 20 na godzine. Oczywiście wszyscy sa mistrzami kierownicy i
    pedzą ile sie da. Z dzieckiem nie da sie iść po chodniku bo jest to naprawdę
    ryzykowne. Oczywiście policja zabarykadowana na swoim posterunku liczy
    statystyki i ma wszystko w dupie dopoki nie dojdzie do tragedii. A gdyby tam
    polapać debili potencjalnych mordercow to byloby to poprawą bezpieczeństwa
    czy napychaniem budżetu?

    hk