eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJakość polaczenia › Re: Jakość polaczenia
  • Data: 2019-02-10 14:00:05
    Temat: Re: Jakość polaczenia
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-02-10 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik LordBluzg(R) m...@p...onet.pl ...
    >
    >>> Czy osoby które korzystały z roznych sieci komórkowych mogłyby się
    >>> wypowiedziec co do jakości połaczen?
    >>>
    >>> Pytam w kontekscie posiadanego telefonu w sieci PLAY.
    >>> Czasami zdarza sie ze rozmowa w trakcie jest przerywana ale trudno
    >>> ocenic czy to wina moja, czy osoby z która rozmawiam a moze po
    >>> prostu zasiegu bo obie osoby jada samochodem.
    >>>
    >>> Ale ostatnio dzwonił do mnie konsultant t-mobile i oczywiscie
    >>> zachecał tłumaczac ze play ma dokładnie takie problemy bo ma
    >>> najmniej swoich nadajników a na nadajnikach innych firm priorytety
    >>> maja inni uzytkownicy.
    >>>
    >>> Prawda to, czy to tylko taka gadka marketingowa?
    >>>
    >> Półprawda. Istnieje priorytet ale tylko w przypadku przepełnienia
    >> pojemności BTSa.
    >>
    > Hmm, a czesto to sie zdarza?
    >
    W sylwestra :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>
    DZIĘKI POLITYCE RZĄDU PIS
    MAMY KOLEJNY REKORD WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: