eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJakość polaczenia › Re: Jakość polaczenia
  • Data: 2019-02-10 14:16:32
    Temat: Re: Jakość polaczenia
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Budzik pisze tak:


    > Pytam w kontekscie posiadanego telefonu w sieci PLAY.
    > Czasami zdarza sie ze rozmowa w trakcie jest przerywana ale trudno
    > ocenic czy to wina moja, czy osoby z która rozmawiam a moze po
    > prostu zasiegu bo obie osoby jada samochodem.

    Tak rozłącza się bez ostrzezenia po prostu gadasz i cisza i koszt
    wyskakuje, do widzenia. Nawet idąc piechotą lub dwie osoby w
    mieszkaniach.


    > Ale ostatnio dzwonił do mnie konsultant t-mobile i oczywiscie
    > zachecał tłumaczac ze play ma dokładnie takie problemy bo ma
    > najmniej swoich nadajników a na nadajnikach innych firm priorytety
    > maja inni uzytkownicy.
    >
    > Prawda to, czy to tylko taka gadka marketingowa?

    Może być prawda bo nastał czas żniw ale i tak nie odejdę z Play bo nie
    spamują i rok ważnosci na odbieranie.

    W nowym mieszkaniu na zadupiu nawet szyba ma znaczenie ludzie wychodzą
    na bakony zadzwonić. Zmieniałem słuchawki karty cudowałem i Oryndż
    wypadł nieco lepiej.

    Ta choroba występuje też w Anglii o 10oo kiedy jest przerwa śniadaniowa
    trudniej się wbić do sieci.


    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: