    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Julianabrug
    Date: Mon, 4 Jul 2016 19:02:53 +0200

    W dniu poniedziałek, 4 lipca 2016 12:24:44 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Włącz sobie napisy, automatycznie tłumaczone na angielski, idzie
    >zrozumieć.

    >Ciekawe jest że oni mówią o zaleceniach na przyszłość. Nie wiedzieli
    >że wydanie pozwolenia na budowę musi być oparte na >tym co dopiero
    >teraz zalecają? Powtarzają kilka razy: amatorszczyzna, tylko nie
    >wspominają że to jest przede wszystkim >amatorszczyzna urzędników.
    >Jak można było pozwolić na wymachiwanie setkami ton nad terenem gdzie
    >są ludzie? I to >wyłącznie na podstawie zapewnienia "trust me, I'm an
    >engineer"...
> [...]

    Hm, pytanie, czy chcialbys wspolpracowac z takim nieamatorskim
    urzedem.
    Gdzie urzednik sie zastanawia, jaka jeszcze dupokrytke moze wymyslec.

    Plan operacji, obliczenia, sprawdzenia, analizy ryzyka, ale potem
    certyfikaty certyfikatow, analiza ryzyka analizy ryzyka,
    zaswiadczenia, papierki ... a sami se te zarowki w latarniach
    wymieniajcie ...

    A moze najprosciej - urzednik okresla jakie tereny sa zagrozone i jaka
    kwota polisy OC jest wymagana, a reszta to juz
    sprawa wykonawcy z ubezpieczycielem ...

    J.