  • Data: 2014-12-20 20:54:00
    Temat: Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nawet?
    > Niby że 100 w ciągu dnia na ulicy z zakazem ruchu dla TIR-ów to jest
    > mało? Bez żartów.

    Powaznie? 100 tirów na Baraniaka dziennie to byłoby duzo?
    Jaja sobie robisz?
    No i tam nie ma bezwzględnego zakazu...

    > Zależy co dla kogo jest dużo.
    > Jak dla mnie tego rzędu liczby to jest BARDZO dużo.

    Skoro dla Ciebie to jest duzo, to... w sumie nic...

    > Wiesz, na 500 km autostradzie zarobisz więcej czasu niż na 50 km
    > obwodnicy (nadkładając ze 20 km przy okazji), faktycznia można jakiś
    > jeden kurs urwać (np. powrotny).

    Jadac z Gniezna przez s5 i a2 do Komornik zaoszczedzi sie proporcjonalnie
    wiecej czasu niz jadac do wrzesni autostrada s5 i 92. Duzo wiecej.