  • Data: 2014-12-20 17:42:58
    Temat: Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ok, jak zwykle wiesz lepiej...

    Jak zwykle rozumiem co widzę, a nie szukam dziury w całym żeby jakiegoś
    przypała na siłę bronić.

    > Skoro słyszałes kazdego to nawet 100 w ciagu dnia mogło być upierdliwe.

    Nawet?
    Niby że 100 w ciągu dnia na ulicy z zakazem ruchu dla TIR-ów to jest mało?
    Bez żartów.

    > I oczywiscie ze sobie podpowiadaja. I oczywiscie ze czesc tamtedy jezdzi.
    > Ale nie ma ich tam az tak duzo.

    Zależy co dla kogo jest dużo.
    Jak dla mnie tego rzędu liczby to jest BARDZO dużo.

    > Gdyby bylo tak jak mówisz, to nikt by nie jechał autostrada.

    Wiesz, na 500 km autostradzie zarobisz więcej czasu niż na 50 km obwodnicy
    (nadkładając ze 20 km przy okazji), faktycznia można jakiś jeden kurs urwać
    (np. powrotny).