    From: BSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>
    Subject: Re: Kabelek USB przy... monitorze!
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Mon, 30 Nov 2015 16:56:11 +0100

    Na początek przeproszę za to, że mój Thunderbird nijak nie chce zawijać
    wierszy do "obowiązkowych" 70-ciu (80 ?) znaków, bo nie udało mi się
    znaleźć w nim odpowiadającej za to opcji. Może ktoś podpowie?
    Ale będę się starał nadrabiać to [Enter'em], tyle, że wtedy zamiast
    znaku {ręczny podział wiersza} jest {akapit}, a to ma znaczenie przy
    tym, jak owe znaki traktują czytniki, podczas cytowania takiego posta...
    Ad rem:

    W dniu 2015-11-30 o 12:00, Adam pisze:
> [...]

    Nie HUB, bo jest tylko i wyłącznie wtyczka ("męska"), a nijakich
    gniazdek (żeńskich) przy monitorze nie ma. I -tak, szukałem jakiejś
    klapki, nie ma!
    A jeśli już tak napisałeś, to powiem, że pomysł jest całkiem fajny!
    Ale chyba już gdzieś coś podobnego było?

    ate/MANUAL000015401.pdf

    Otóż to!

    W tych egzemplarzach, które takiej wtyczki nie mają? Ale przecież
    wymagałoby to zmian w gniazdku w komputerze? Albo nie chwytam, co miałeś
    na myśli...

    > Prawdopodobnie do tego monitora jest dedykowany program do ustawiania
    > parametrów, jak np. jasność, kontrast, itp.
    >
    > Kilka takich monitorów spotkałem.

    Może taki program został stworzony, ale Google o nim milczy.
    Prawdopodobnie, jeśli nawet był, to na jakieś starsze wersje Windowsów,
    i nie był później pielęgnowany, ani adaptowany do Win-7? Ale i tak śladu
    po nim w sieci nie znalazłem. jeśli istniał, to jego użyteczność byłaby
    spora, bo monitor ma dość liczne funkcje, i menu je zawierające jest
    mało wygodne. Gdyby je przenieść do komputera, to jego użyteczność
    znacznie by wzrosła. Przykładowa funkcja:
    jest możliwość zdefiniowania obszaru o podwyższonej jasności, co może
    mieć zastosowanie w niektórych, zbyt "mrocznych" programach (głównie
    grach). Ale ustawianie takiego jaśniejszego obszaru poprzez funkcje w
    menu monitora jest strasznie niewygodne. Za pomocą myszy (czyli via
    PC-et) byłoby znacznie łatwiej...