    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Kabelek USB przy... monitorze!
    Date: Mon, 30 Nov 2015 19:02:39 +0100

    W dniu 2015-11-30 o 16:56, BSk pisze:
    > (...)

    > Może taki program został stworzony, ale Google o nim milczy.

    Nie milczy, nawet pokazuje:

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=260
    8067#2608067

    http://winforum.pl/viewtopic.php?t=6863

    drivery:
    http://www.nodevice.com/download/driver/Samsung+765M
    B.html

    Jest tam też serwisówka, ale download płatny :(

    Natomiast nie widzę programu sterującego.

    > Prawdopodobnie, jeśli nawet był, to na jakieś starsze wersje Windowsów,
    > i nie był później pielęgnowany, ani adaptowany do Win-7? Ale i tak śladu
    > po nim w sieci nie znalazłem. jeśli istniał, to jego użyteczność byłaby
    > (...)

    Niestety, nie ma już wyszukiwarek specjalistycznych, jak np. infoseek.com
    Trzeba by popytać albo na forach, takich jak TomsHardware, albo szukać
    po starych ftp.

    W swoich podręcznych zbiorach tego programu nie mam.
    Być może mam w starych archiwach płytkę CD od takiego lub podobnego, ale
    wszystkie starsze kartony ze sterownikami mam wywiezione. Nawet, jakbym
    tam był, to nie będę miał czasu szukać wśród setek nieposortowanych
    płyt. Jest tego kilka kartonów z komputerów Dell.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam