  • Data: 2020-03-30 10:58:44
    Temat: Re: Karty Micro SD
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Partycje systemowe nierzadko zawierają: swapfile; hiberfile;
    > punkty przywracania; wolne miejsce na aktualizacje; tmpy...

    ale to można powyłączać a zapis ten - hiper i swap przenieść na inną
    partycję - najlepiej zaraz po świeżym zainstalowaniu systemu :)

    ps. moja partycja systemowa ma 20 GB [ zainstalowany jest Windows 7 + Ms
    Office 2007 Word i Excel ] a obraz tej partycji zrobiony Acronis - em
    True Image uruchomionym z pen - a podczas uruchamiania komputera ma ok.
    5 GB [ mam 2 obrazy - jeden to sam Windows 2 a drugi to Windows + Office ]