  • Data: 2019-04-16 12:59:57
    Temat: Re: Kierunkowskazy na parkingu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > Raczej tak.
    > Awaryjne oznaczają, że pojazd stoi i będzie stał, więc ludzie
    > przechodzą, a inny pojazd może wjechać w miejsce, które sobie Budzik
    > upatrzył do zaparkowania.

    ROTFL
    Podejrzewasz debila wchodzacego za cofającego busa o przemyslenia których
    on nie jest w stanie ogarnąć.
    BTW awaryjki informuja tez ze ja cofam nie widzac wszystkiego za soba -
    ja za takie samochody nie wchodze, a juz na pewno nie robie tego
    beztrosko nie obserwujac co taki bus robi.
    Ale w sumie nikomu zabronic nie mozna - ktos te nagrody darwina musi
    dostawac :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO