  • 101. Data: 2010-10-10 17:10:59
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    MadMan pisze:

    > A kim trzeba być żeby odwalić go kilka razy? Jak w tym wątku.

    Widać facet prosty jest jak konstrukcja cepa, dlatego trzeba takim
    wybaczać jak się wcisną w kolejkę.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 102. Data: 2010-10-10 17:38:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Dokładnie
    > Potem taki egoista myśli, że ktoś inny mając pustą myjnię będzie się
    > zastanawiał co tu zrobić, żeby panu egoście, który może podjechać za
    > kilka minut było wygodniej.
    > A wręcz że ktoś ma obowiązek się nad tym zastanawiać.
    >
    > ROTFL !!!!!

    Dobra, dobra Burakollino, nie ekscytuj się tak, bo Ci miejsce przy kasie
    Żabce zajmą. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 103. Data: 2010-10-10 19:09:27
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > ATSD takie rozwiazanie naprawde mocno przyspiesza - zwlaszcza jak trafi
    > sie niezdecydowany pacjent z katalogiem "nagrod".

    Ogólnie nie przyspiesza (mowa o sytuacji gdy okienek jest kilka + kwitomat)
    bo jak wyświetli się numerek to trochę trwa zanim klient doczłapie do
    właściwego okienka. Natomiast czekający nie mają wrażenia, że zostali
    wycyckani bo stanęli w wolniejszej kolejce i nie mają stresu z tym
    związanego w związku z czym nie wkur***ją się, a o to w tym wszystkim
    chodzi.

    Na podobnej zasadzie w Disneylandzie jeśli jest kolejka do rollercoastera to
    podawany przybliżony czas oczekiwania jest zawsze dłuższy od spodziewanego.
    Jeśli ktoś stanął ze świadomością, że ma czekać 20 minut a wsiada po 15
    minutach to mimo, że stał jak palant to i tak jest mega szczęśliwy.

  • 104. Data: 2010-10-10 19:15:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-08 20:58, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > Co to za wieśniacka metoda żeby zaparkować przed wjazdem na myjnie, a
    > dopiero później pójść zapłacić? Przez takich debili trzeba czekać,
    > podczas gdy myjnia stoi pusta :/

    Elo - skąd u Ciebie takie problemy? Jak przyjeżdżam zatankować to
    tankuję i na mycie kupuję kwitek przy okazji (o ile taka jest
    potrzeba), po czym staję w kolejce do myjni - o ile takowa jest.
    Jak przyjeżdżam umyć pojazd, to staję w kolejce do mycia; w zależności
    od myjni idę po kwitek, płacę w automacie przed myjnią, płacę
    obsłudze itd. Skąd mam wiedzieć, jaki jest system płacenia w danej
    myjni?

  • 105. Data: 2010-10-10 19:53:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Przemek V pisze:

> [...]
    > wycyckani bo stanęli w wolniejszej kolejce i nie mają stresu z tym
    > związanego w związku z czym nie wkur***ją się, a o to w tym wszystkim

    Chodzi o "centralna" kolejke bez kwitkow. Po prostu stojacy idzie do
    pierwszej wolnej kasy. Patent stosowany przez cywilizowanych ludzi na
    cywilizowanych stacjach benzynowych, bardzo przyspiesza obsluge.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 106. Data: 2010-10-10 19:58:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > od myjni idę po kwitek, płacę w automacie przed myjnią, płacę
    > obsłudze itd. Skąd mam wiedzieć, jaki jest system płacenia w danej

    I zawsze musisz robic rozeznanie w temacie platnosci, bo za kazdym razem
    myjesz na innej myjni? Wiekszosc myjni automatycznych, tych przy stacji
    paliw przyjmuje platnosc w kasie.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 107. Data: 2010-10-10 19:59:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-10 19:53, DoQ pisze:
    (...)
    > Chodzi o "centralna" kolejke bez kwitkow.

    Kwitomat najwyżej kieruje petenta do właściwego okienka, choć jak
    praktyka pokazuje, dla wielu osób jest to nie od ogarnięcia.

    > Po prostu stojacy idzie do
    > pierwszej wolnej kasy. Patent stosowany przez cywilizowanych ludzi na
    > cywilizowanych stacjach benzynowych, bardzo przyspiesza obsluge.

    Nie tylko na stacjach i nie tylko przez cywilizowanych :)

  • 108. Data: 2010-10-10 20:03:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-10 19:58, DoQ pisze:
    (...)
    > I zawsze musisz robic rozeznanie w temacie platnosci, bo za kazdym razem
    > myjesz na innej myjni?

    Czy ja wiem? Jakoś nie mogę stwierdzić regularności w korzystaniu z
    różnych myjek, więc pozostaje rozeznanie. Jak znam system, to jest to
    pewne ułatwienie, choć nie jestem przekonany, czy aż tak duże.

    > Wiekszosc myjni automatycznych, tych przy stacji
    > paliw przyjmuje platnosc w kasie.

    Bardzo być może, niemniej znam inne rozwiązania :)

  • 109. Data: 2010-10-10 20:08:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Czy ja wiem? Jakoś nie mogę stwierdzić regularności w korzystaniu z
    > różnych myjek, więc pozostaje rozeznanie. Jak znam system, to jest to
    > pewne ułatwienie, choć nie jestem przekonany, czy aż tak duże.

    Aaaa i to rozeznanie musi wiązać się z zablokowaniem wjazdu do myjni -
    fajnie ;)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 110. Data: 2010-10-10 20:17:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Oct 2010 12:19:35 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >A może on był pierwszy, tylko wcześniej sobie zeżarł gorącego kundla,
    >wypił namiastkę kawy, czy poprzeglądał nagrody w konkursie frajerskim? :>

    To po kiego chuja parkuje auto przed wjazdem do myjni? :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280