  • 11. Data: 2010-10-09 10:34:21
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Robert Rędziak pisze:

    > To ja Ci powiem skąd ta wieśniacka moda. Kiedyś stanąłem na
    > parkingu przy myjni, pod którą było pusto, poszedłem po żetony.
    > Trochę się przeciągnęło, bo na stacji była kolejka do kasy. Gdy
    > wróciłem, do myjni też się ustawił sznurek, a od jakiegoś
    > wrednego dziada dowiedziałem się, że jestem skurwysynem, co się
    > chce bez kolejki wcisnąć. Od tej pory mam totalnie w dupie, czy
    > ktoś musi poczekać, czy nie. Jeśli przyjechałem pierwszy, to
    > pierwszy na stanowisko wjadę.

    No to ja Ci powiem jak bylo wczoraj.
    Przyjechalem na stacje, kolejka jak ch..., zatankowalem i kupilem kwit
    na mycie. Podjezdzam pod myjnie i widze przed soba pusty samochod.
    Czekalem z 10min az pojawi sie wlasciciel ktory stanal w kolejce akurat
    jak ja wychodzilem. Gdzie tu kuzwa sens jest?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 12. Data: 2010-10-09 10:37:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    othello pisze:

    > właśnie do nich należysz, nie zapominaj o tym !!!!!
    > To wy wszyscy tworzycie ten cały system w którym żyjecie i opluwacie go
    > codziennie!
    > Być może nie jest ci wygodnie zgodzić się z tym, ale nie masz
    > praktycznych szans oderwać się od tej grupy społecznej i środowiska.

    Piekny wywód. Nastepnym razem przypne łańcuchem pusty wózek przy wolnej
    kasie hipermarketu i bede znosil zakupy - tak zeby spelnic oczekwiania
    standardu "ludności" z którą się utożsamiasz.

    > Z przykrością pozdrawiam.

    Ojej - że też przeszło ci to przez klawiature.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 13. Data: 2010-10-09 10:42:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > DoQ - pizda jesteś i tyle ... powolizbliżeniowo albo z rozbiegu: wbijasz
    > huja do myjni.

    Nie moglem wbic chuja do myjni bo najpierw tankowalem samochod.
    Odstalem swoje w kolejce wiec nie widze powodu dlaczego mialbym czekac
    na jakiegos cymbała, ktory stanal daleko za mna.

    > Jesteśmy pokoleniem JPII
    > NIE LĘKAJMY SIĘ !!!

    Tia. Kilka dni temu z kolei bylem swiadkiem sprzeczki 2 gosci w kolejce
    (jeden sznurek) do kasy, jeden polglowek nie mogl czegos pojąć.
    - do ktorej kasy pan stoi do tej czy do tamtej?
    - do pierwszej wolnej
    - jak to do pierwszej wolnej, niech sie pan zdecyduje prawa czy lewa
    kurwa - do pierwszej wolnej mu sie zachcialo.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 14. Data: 2010-10-09 10:42:52
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 09 Oct 2010 10:34:21 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

> [...]
    > Czekalem z 10min az pojawi sie wlasciciel ktory stanal w kolejce akurat
    > jak ja wychodzilem. Gdzie tu kuzwa sens jest?

    No dobrze. Stanął obok, wjechałeś, ktoś wjechał, za nim jeszcze
    kolejka, a gość który ustawił się 10 minut temu w kolejce do
    myjni jako pierwszy ma jeszcze godzinę do odkiblowania i parę
    miłych słów na zachętę. Bo nie ma znaczenia, że auto stoi przy
    myjni od kilkunastu minut. Jak się nie odfajkujesz w komitecie
    kolejkowym, to Cię tam nie ma.

    r.
    _____________

  • 15. Data: 2010-10-09 10:44:42
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    wrote:

> [...]

    miłych słów na zachętę. Bo nie ma znaczenia, że auto stoi przy
    myjni od kilkunastu minut. Jak się nie odfajkujesz w komitecie
    kolejkowym, to Cię tam nie ma. A jak nie ma komitetu, jak się
    ustawiasz w kolejce, to tym gorzej dla Ciebie. Powstaje pytanie:
    komu chcesz zrobić dobrze: sobie czy innym (trzeciej odpowiedzi
    nie ma).

    r.
    _____________

  • 16. Data: 2010-10-09 10:50:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Robert Rędziak pisze:

> [...]
    > ustawiasz w kolejce, to tym gorzej dla Ciebie. Powstaje pytanie:
    > komu chcesz zrobić dobrze: sobie czy innym (trzeciej odpowiedzi

    Jakby kuzwa nie mozna bylo prosciej, ze wjezdza ten co ma w reku kod.
    To teraz dylematy kto komu chce dobrze zrobic.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 17. Data: 2010-10-09 10:53:32
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    ..:maniek:.. wrote:

    > mnie za to najbardziej rozwala widok kilkunasto/dziesiecio samochodowej
    > kolejki w sobotnie/niedzielne sloneczne popoludnie!

    Powinni wziąć urlopy z pracy i myć auto wtedy, gdy powinni zarabiać na
    utrzymanie?

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2010-10-09 10:55:12
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 09 Oct 2010 10:50:20 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > Jakby kuzwa nie mozna bylo prosciej, ze wjezdza ten co ma w reku kod.
    > To teraz dylematy kto komu chce dobrze zrobic.

    Ale u nas nie ma kolejki po kod. Masz bilon/żetony, wjeżdasz.
    Nie masz idziesz po nie. Tylko że przyjeżdżasz i nikt z tej
    myjni nie korzysta. Wychodzisz z kieszenią pełną blaszek i już
    jest kolejka na godzinę. To komu chcesz zrobić dobrze?

    r.
    _____________

  • 19. Data: 2010-10-09 10:59:21
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 08 Oct 2010 20:58:55 +0200, DoQ napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Co to za wieśniacka metoda żeby zaparkować przed wjazdem na myjnie, a
    > dopiero później pójść zapłacić? Przez takich debili trzeba czekać,
    > podczas gdy myjnia stoi pusta :/

    Ja się zawsze umawiam na konkretną godzinę i płacę po umyciu samochodu :p

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 20. Data: 2010-10-09 11:12:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Robert Rędziak pisze:

> [...]
    > myjni nie korzysta. Wychodzisz z kieszenią pełną blaszek i już
    > jest kolejka na godzinę. To komu chcesz zrobić dobrze?

    Nie wiem jak jest "u was". U nas najczesciej w kasie dostajesz kod do
    automatycznej myjni.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com