  • 31. Data: 2010-10-09 14:33:33
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Axel pisze:

    > Jak stal w kolejce do kasy, to miej pretensje do obslugi stacji. Ja z
    > reguly kupuje karnety na mycie na BP, ale mimo, ze potem juz nie place,
    > tylko wymieniam kupon na kod do myjni - musze stac w kolejce. Ciekawe,
    > jakbys pomstowal na 2 kobitki, ktore kiedys zostawily samochod w myjni
    > i poszly na kawe. Wrocily po jakichs 20 minutach...
    > A wracjac do problemu - jak jest pusto przed myjnia - tez staje tam i
    > ide do kasy. Tyle, ze w 90% przypadkow zajmuje mi to 2 minuty.

    No dobrze - ale dlaczego majac kupon z kodem mam stac i czekac na kogos
    kto go jeszcze nie posiada? Mozesz mi to jakos sensownie wyjasnic?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 32. Data: 2010-10-09 15:48:09
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 09 Oct 2010 12:32:38 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > Ale przeciez napisalem Ci ze chodzi o myjnie automatyczna.

    Myjnia ręczna, bezdotykowa, ale samoobsługowa:

    http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do?categoryI
    d=9018982&contentId=7034372

    r.
    _____________

  • 33. Data: 2010-10-09 16:12:43
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Co to za wieśniacka metoda żeby zaparkować przed wjazdem na myjnie, a
    > dopiero później pójść zapłacić? Przez takich debili trzeba czekać, podczas
    > gdy myjnia stoi pusta :/

    jak tak robie gdy jade na myjnie reczna i nie mam drobnych
    wiec ide z buta 40-50m rozmienic na dwa piątele
    i żaden cwel mi się nie wciśnie i nie zajmnie mi 7-10 minut !

  • 34. Data: 2010-10-09 16:17:27
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > Powinni wziąć urlopy z pracy i myć auto wtedy, gdy powinni zarabiać na
    > utrzymanie?

    Jesli masz problem ze zorganizowaniem sobie popoludniu dodatkowych 15min
    na "umycie" po pracy przy powrocie do domu to faktycznie musisz byc zabiegany!
    taka matematyka calkowicie tlumaczy sens 3 godzinnego oczewkiwania na mycie w
    pewnie jedyny wolny dzien w tygpodniu ;-)

  • 35. Data: 2010-10-09 17:32:32
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 2010-10-09 16:12, Kris pisze:
    > i żaden cwel mi się nie wciśnie i nie zajmnie mi 7-10 minut !

    Ale zauważasz, że właśnie Ty jemu się wcisnąłeś i zostałeś cwelem?

    --
    Alf/red/

  • 36. Data: 2010-10-09 17:46:05
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > mnie za to najbardziej rozwala widok kilkunasto/dziesiecio samochodowej
    > kolejki w sobotnie/niedzielne sloneczne popoludnie! ehh...myjnia czynna
    > cala
    > dobe, mozna podjechac i o 1 w nocy i umyc ten samochod w 3 min ale
    > wiekszosc
    > spoleczenstwa woli cala wolna od pracy sobote/niedziele w kolejce do myjni
    > spedzic...to jest wg mnie debilizm ;-)

    Dla mnie mycie auta to debilizm :-) W srodku mozna se odkurzyc, zeby sie
    portki nie uwalily, ale na zewnatrz? Po co? :-) Swoje auto myje raz/dwa razy
    w roku po zimie, zeby sol wyplukac i tyle.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 37. Data: 2010-10-09 18:31:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > No dobrze - ale dlaczego majac kupon z kodem mam stac i czekac na kogos
    > kto go jeszcze nie posiada? Mozesz mi to jakos sensownie wyjasnic?

    Ale jakiej odpowiedzi oczekujesz? Dla każdego myślącego oczywiste jest,
    że w kolejce ustawia się ten, co już ma monety/żetony/karnet/cokolwiek.
    Niezłe odmóżdżenie ten wątek pokazał. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 38. Data: 2010-10-09 18:35:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Robert Rędziak

    > To ja Ci powiem skąd ta wieśniacka moda. Kiedyś stanąłem na parkingu
    > przy myjni, pod którą było pusto, poszedłem po żetony. Trochę się
    > przeciągnęło, bo na stacji była kolejka do kasy. Gdy wróciłem, do myjni
    > też się ustawił sznurek,

    I co z tego? Może Ci ludzie byli w kolejce do kasy po żetony przed Tobą
    albo kupili je wcześniej?

    > a od jakiegoś wrednego dziada dowiedziałem
    > się, że jestem skurwysynem, co się chce bez kolejki wcisnąć.

    To po co się wciskałeś? Kto powiedział, ze pierwszy na stacji bez żetonów
    ma być też pierwszy do myjni, jak te żetony wreszcie zdobędzie?

    > Od tej
    > pory mam totalnie w dupie, czy ktoś musi poczekać, czy nie. Jeśli
    > przyjechałem pierwszy, to pierwszy na stanowisko wjadę.

    Czyli zachowujesz się jak burak.

    --
    ignorance is bliss

  • 39. Data: 2010-10-09 18:36:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Ale jakiej odpowiedzi oczekujesz? Dla każdego myślącego oczywiste jest,
    > że w kolejce ustawia się ten, co już ma monety/żetony/karnet/cokolwiek.
    > Niezłe odmóżdżenie ten wątek pokazał. ;-)

    Nie ukrywam ze jestem nieco zaskoczony niektorymi odpowiedziami,
    wychodzi na to ze jestem totalnym frajerem ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 40. Data: 2010-10-09 19:16:05
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 09 Oct 2010 10:42:25 +0200, DoQ napisał(a):

    > - do ktorej kasy pan stoi do tej czy do tamtej?
    > - do pierwszej wolnej
    > - jak to do pierwszej wolnej, niech sie pan zdecyduje prawa czy lewa
    > kurwa - do pierwszej wolnej mu sie zachcialo.

    Akurat "rozdwajająca się kolejka" to raczej dobry wynalazek.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138