  • 61. Data: 2014-10-01 01:31:47
    Temat: Re: Kom ra wpad a do zlewu i jest problem
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 30 Sep 2014 21:23:19 +0200, John Kołalsky<j...@k...invalid>
    wrote:
    > To by trzeba nie wysyłać bo złamanie każdego otwartego szyfru jest
    kwestią
    > czasu.

    Czas jaki daje wspöłczesna kryptografia (prawidłowo zaimplementowana)
    jest wystarczający i to nie jest problem. Problem raczej jest w tym:
    http://imgs.xkcd.com/comics/security.png

    --
    Marek

  • 62. Data: 2014-10-01 21:27:18
    Temat: Re: Komóra wpadła do zlewu i jest problem
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 29 Sep 2014 11:21:42 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Nie domyślnie i nie wszystko. Musisz świadomie chcieć zapisywać
    > kontakty na koncie. A ponieważ ostatnio niemal każdy uważa, że Google
    > czyha na numer telefonu kochanka/kochanki, to ludzie zapisują kontakty
    > coraz częściej tylko w pamięci telefonu - nawet nie na karcie SIM. A
    > potem płacz i zgrzytanie zębów...

    A może chodzi o to, że na karcie SIM z definicji kontakty są zapisywane
    w sposób mocno ograniczony? Nie można chyba stosować polskich znaków,
    długość nazwy jest ograniczona i nie jestem pewien, czy do jednego
    kontaktu da się przypisać więcej niż jeden numer telefonu.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 63. Data: 2014-10-01 21:35:57
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2014 14:27:41 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Przechowuję w chmurze dziesiątki tysięcy plików. Jeszcze mi niczego nie
    > zdyskwalifikowano...

    A jaką masz gwarancję, że ta chmura nie zniknie z dnia na dzień
    praktycznie bez żadnego uprzedzenia?
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 64. Data: 2014-10-01 21:51:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello badworm,

    Wednesday, October 1, 2014, 9:35:57 PM, you wrote:

    > A jaką masz gwarancję, że ta chmura nie zniknie z dnia na dzień
    > praktycznie bez żadnego uprzedzenia?

    A jaką mam gwarancję, że z sekundy na sekundę nie wysiądzie mi
    całkowicie HDD? Chmura jest synchronizowana z folderem na komputerze,
    w którym mam potrzebne mi pliki oraz wszystkie zdjęcia od 2002 roku.

    Oprócz tego mam jeszcze kopię na dysku zewnętrznym. Ale chmura się
    przydaje, gdy chcę komuś pokazać zdjęcie sprzed lat - mogę to zrobić
    na telefonie, tablecie, laptopie itd.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 65. Data: 2014-10-01 21:52:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello badworm,

    Wednesday, October 1, 2014, 9:27:18 PM, you wrote:

> [...]
    > długość nazwy jest ograniczona i nie jestem pewien, czy do jednego
    > kontaktu da się przypisać więcej niż jeden numer telefonu.

    Doczytaj do końca, proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 66. Data: 2014-10-07 13:12:35
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Thursday, 25 September 2014 20:03:05 UTC+1, s...@g...com wrote:
    > Ano "fujara" ze mnie. Samsung (nawet nie wiem jaki to model, bo nigdzie na obudowie
    nie piszą. Taki nie z odchylaną, ale rozsuwaną klawiaturą. Taki na 2 karty SIM.)
    wpadł do zlewu, w ułamku sekundy została podjęta akcja ratownicza. Został wyłowiony,
    bateria wyjęta, karta SIM też. Suszenie trwało nockę. Po poskładaniu pacjenta efekt
    jest następujący:

    > 1) Z baterii w ogóle nie startuje.
    >
    > 2) Z ładowarki jest efekt następujący:
    >
    > a) miłe dźwiękowe powitanie Samsunga i kolorowy Samsungowy obrazek.
    >
    > b) następnie na ekranie pojawia się ikona ładowania baterii,
    pokazująca/sugerująca jej kompletne rozładowanie.

    > c) nie więcej niż po sekundzie, pokazuje pełne naładowanie.
    >
    > d) po naciśnięciu klawisza "włącz/wyłącz telefon", tego z czerwoną słuchawką
    zabawa rozpoczyna się od punktu 2a).

    > Przemierzyłem baterię. Pisze na niej 3.7V, pomiar daje 1.1V. Szlag z tym telefonem,
    ale kupa ważnych numerów jest w jego pamięci. O ile jeszcze jest?

    > Co radzicie?

    Najprostsza metoda a zarazem najlepsza, to rozkręcić co się da i włożyć na tydzień do
    ryżu.

  • 67. Data: 2014-10-07 18:10:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marek" <f...@f...com>

    > kwestią
    >
    > Czas jaki daje wspöłczesna kryptografia (prawidłowo zaimplementowana) jest
    > wystarczający i to nie jest problem.

    No i właśnie o to chodzi, że z czasem udaje się łamać coraz więcej i to, co
    dzisiaj nie jest łamalne jutro będzie.

    > Problem raczej jest w tym:
    > http://imgs.xkcd.com/comics/security.png

    W internecie ?