  • Data: 2020-02-26 17:59:51
    Temat: Re: Królik i jego przyjaciele
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Według mnie budowa małego auta elektrycznego jest znacznie prostsza
    > niż spalinowego. Wszystkie elementy są dostępne do kupienia - nie
    > potrzeba praktycznie żadnej fabryki poza montownią. Tylko z
    > karoserią większy kłopot, bo trzeba ją przetestować pod kątem
    > bezpieczeństwa (i homologować całość), a potem samodzielnie
    > produkować.

    No to czemu juz nimi nie jezdzimy?

    > Ale mamy XXI wiek, większość problemów można rozwiązać
    > za pomocą komputerów, bez budowy kosztownych i czasochłonnych
    > prototypów.

    Teraz jeszcze dodaj "sztuczna inteligencja" i zaraz sie okaze ze
    wystarcza ze 4 pcty i one same zaprojektuja wszytko...

    > Powinno się mieć zespół 20-50 inżynierów, jakiegoś
    > menedżera od projektów, a w tym czasie budować fabrykę "greenfield".
    > VW pod Poznaniem wybudował w 18 miesięcy, w międzyczasie
    > projektowali auto.

    Jasne, w styczniu stwierdzili - postawimy sobie fabryke, 18 miesiecy i
    juz była...
    Ech...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."