    Date: Tue, 07 Jul 2015 22:55:23 +0200
    From: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: "Krosownica" Ethernet.

    > Bez wiedzy do czego to ma służyć, trudno cokolwiek sensownie poradzić.

    Ma to jedynie przepuszczać sygnał elektryczny 100Base-TX z jednego
    gniazdka do drugiego nie wnosząc w ten sygnał jakichkolwiek zakłóceń.
    Niestety Zenek już nie nadąża przekładać kabelków...

    Ponieważ ma to być zabawka do testów innych urządzeń wolał bym by było
    to urządzenie całkowicie pasywne.

    Wiem, że teoretycznie podobną funkcjonalność mogę uzyskać switchem
    zarządzanym bawiąc się VLANami, ale switch patrzy w pakiety, analizuje
    je i czasem coś złego z tej analizy może wyniknąć i jakiś pakiet się po
    drodze zawieruszy.

    --
    AWa.