  • Data: 2014-11-25 00:10:05
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 22 Nov 2014, 5...@1...093212.invalid wrote:

    > Jacek w

    3m/data=!3m1!1e3?hl=pl

    [...]
    > I komu ma ustąpić? Temu co pas zmienia?

    A dlaczego nie?
    Jest hierarhia przepisów "szczegółowsze najpierw"?
    Jest.

    > Nie.

    ...bo?

    > Takie A-7 oznacza li tylko,

    A możesz podać LITERALNE znaczenia A-7?
    Bo przepis z ustawy, który nakazuje "zachowanie zgodne ze znakami,
    nawet jakby przepis ustawy stanowił inaczej" to już ja Ci podam.
    PS: nastawniony i przygotowany jestem "sprzed lat", dość dawno
    temu niejaki Adam Śmiejek (występujący czasami pod nickiem
    Tristan) zapodał był uwagę o pewnym znanym mi rondzie,
    przyjrzawszy się oznakowaniu wyszło mi jak wyżej - układ jest
    właśnie taki, "objazdowy" pas ronda tasujący się z wjazdem
    do marketu.
    I nie chce mi wyjść inaczej niż napisałem wyżej.

    pzdr, Gotfryd