  • Data: 2018-07-07 10:13:56
    Temat: Re: Kupno telefonu :)
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba zbyt skróciłem nazwę. Powinno być MIA1:
    > https://pl.aliexpress.com/w/wholesale-xiaomi-mia1.ht
    ml?spm=a2g17.search0104.0.0.438b3b53vxqos6&initiativ
    e_id=AS_20180706095048&site=pol&groupsort=1&SortType
    =price_asc&g=y&SearchText=xiaomi+mia1

    Ten to był nawet jednym z faworytów do zakupu. Dość dobre parametry i
    serwis rzecz na pewno warta rozwagi, zwłaszcza za 600zł z ogonkiem, w
    moim wydaniu miał kosztować ponad 900zł.

    > No wiesz, parę razy w roku trzeba obejrzeć jakąś www albo zrobić fotkę.
    > Ale to naprawdę margines. No i skoro nie smartfon to co?

    Normalny telefon, z klapką - wkładasz do kieszeni, nic nie czujesz,
    wyciągasz po tygodniu w celu doładowania baterii. www nie obejrzysz, ale
    fotkę pstrykniesz.