    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kynar, płytki uniwersalne i stabilność - ten typ tak ma?
    Date: Sun, 24 Jun 2018 12:42:21 +0200

    W dniu 24.06.2018 o 00:12, ajt pisze:
> [...]

    1. Obejrzeć pod lupką luty.
    2. Delikatnie poruszać połączenia zrobione kynarem patrząc czy się wiesza.
    3. Kilkakrotnie powysuwać układy siedzące w DIPach aby przeczyścić styki.
    4. przelecieć...
    > Przelecieć fragment płytki lutownicą, sprawdzić czy pomogło, jak nie,
    > zrobić to samo dla kolejnych ścieżek :)

    > To polecam niedawny wątek:
    > https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/pl.mis
    c.elektronika/xp_ANnUdzyE

    Pewnie wątek o złym styku układów w podstawkach precyzyjnych.
    Chyba podstawki precyzyjne już nie takie jak za czasów gdy byłem piękny
    i młody. Może przejść na tanie podstawki blaszkowe :)

    --
    pozdrawiam
    MD