    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 30 Sep 2016 12:54:16 -0700 (PDT)
    Subject: Re: LPG kilka pytań
    From: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 30 września 2016 20:44:07 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > Polecam http://lpg-forum.pl/

    No właśnie tam wyczytałem o tych luzach zaworowych w mondeo
    Że jak braknie regulacji to roboty przy tym jak przy rozrządzie.
    I mimo że jest łańcuch w mondeo to i tak trzeba wszystko rozkręcać.
    Ale wychodzi na to że paliwo teoretycznie nie ma wpływu na zaworu.

    > Natomiast tu spodziewaj się w przypadku problemów z silnikiem że gazownik
    > weźmie 200zł i powie że z jego punktu widzenia wszystko jest ok, pojedziesz
    > do mechanika ten weźmie 200zł i powie że to wina gazu.

    No i straciłem 400 zł a auto stoi i tego się boje.

    > Natomiast z moich doświadczeń wynika że taki gazownik to jak yeti - każdy
    > niby słyszał, ale na własne oczy jakoś nikt nie widział.

    Właśnie to mnie wkurzyło.
    Na LPG forum pochwalili warsztat obok mnie.
    Wiec przeszedłem się tam wczoraj.
    Miałem chyba szczęście bo szefa nie było.
    Jest trzech gości i coś tam grzebią przy samochodzie.

    I pytam się:
    Panowie jestem na kupnie auta. Poszukuje czegoś wielkości Mondeo.
    Co wam mam przywieź instalacja przeszła szybko i sprawnie i nie było
    później problemów z gwarancją

    Odpowiedź
    yyyyyy eeee yyyy
    auto z pośrednim wtryskiem paliwa.

    I jak odchodziłem to przez okno usłyszałem jak któryś stwierdził że ja
    dziwny jestem bo przychodzę z takim pytaniem.

    No i tak się zastanawiam
    czy VTEC Hondy i MPI w skodzie
    z punktu widzenia zasilania LPG nie ma znaczenia?

    albo inaczej zadam pytanie
    podoba mi się auto
    sprawdzam specyfikacje
    ma pośredni wtrysk
    kupuje albo honde albo skode ważne że pośredni
    montuje LPG
    wszystko działa

    POMIJAM tu wpływ stanu technicznego silnika.