  • Data: 2019-06-11 22:48:31
    Temat: Re: Ładowanie elektryka w osiedlowym garażu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d00115a$0$17360$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 11.06.2019 o 21:27, J.F. pisze:

    >No z tego - taki jest transformator 110kV/15kV.

    Tzn taki jest transformator, czy one tyle w szczycie biora ?

    >Wyżej są linie 110lV, a jeszcze wyżej system energetyczny składający
    >się z linii 220/400kV. Wszyttko wyliczone, z jakimś tam zapasem, ale
    >bez fajewerków. Ktoś to policzył i miał dobry powód, żeby akurat tak
    >zrobić.

    Zgodnie z norma, czy praktycznie ? :)

    >System ma w szczycie chyba 26GW. Dostępne w elektrowniach jest chyba

    Ale ja o dzielnicy.

    >teoretycznie coś koło 40 - z tym, że to wszystko na raz - w praktyce
    >tego nie da razy na raz włączyć (choćby nie wszędzie na raz jest
    >huragan). Cyfry z pamięci, ale to ten rząd wielkości.

    Latem nie wlaczysz, bo sa remonty.
    Ale zima ...

    >Z naciskiem na "elektryk" - ale tak - tak wychodzi.

    No to jeszcze mamy pare lat spokoju.

    >Nowe są na prąd.

    i jak to w nich wychodzi ?

    >Nawet jak odpalisz 4 to one nie chodzą non stop a się włączają i
    >wyłączają.

    Ja mam gaz. Ale owszem - zupy nie gotuje sie na maksa caly czas.

    >No dobra - pozostaje ci zaufać w moją wiedzę. BTW - ostatnio robili
    >studium do planu zagospodarowania. Założyli kilka wariantów rozwoju
    >elektromobilności. Jedno osiedle ciągnęło pesymistycznie tyle co cała
    >dzielnica/ Wniosek był jeden - nie da się, chyba że im dedykowanego
    >RPZ zbudujesz (dla nieelektyków - z linni wysokiego napięcia
    >zasilisz;).

    Jak osiedle dla "słoikow" i w niedziele wszyscy beda chcieli swoj
    bryczki naladowac po odwiedzinach w domu ... moze byc.

    Ale w czym problem ? Pusci sie kable WN.

    >A widział kiesyś korek na wisłostradzie w tunelu? Jak nie to
    >codziennie od od 15.30 do 19 (we wekendy mniejszy, ale też). W drugą
    >stronę od 7.20 do 10.

    Trzeba drugi tunel :-)

    Co ciekawe - niektore tunele sa zadziwiajaco tanie ...

    J.