  • Data: 2017-06-04 16:50:09
    Temat: Re: Łapanie CO2 z powietrza, ponoć Szwajcarzy już łapią
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 4 czerwca 2017 23:15:23 UTC+9 użytkownik WM napisał:
> [...]
    byliśmy zbyt mało odporni, więc zaczęliśmy być gnębieni, a potem ustawiczne gnębienie
    wyrobiło w nas odporność. Teraz to my będziemy gnębiącymi, a gnębieni przez nas będą
    zyskiwać odporność na nas. Al Jazeera już zaczęła pisać źle o Polsce.

    > Wiele wielkich cywilizacji (np. Egipt Faraonów, Rzym, Babilon) upadło,
    > ale Chińczycy trzymają się mocno.
    > Gdzie leży przyczyna ich wielowiekowego sukcesu?

    Terror na niewyobrażalną skalę. Zresztą nie ma czegoś takiego jak jacyś jedni
    Chińczycy. To jest zlepek wielu narodów o odmiennych kulturach, religiach, językach
    itd. Jedni drugich napadali, zniewalali, wyrzynali, burzyli się, powstawali. Ja bym
    nie nazwał tego 'trzymaniem się mocno'.

    > Al Jazeera nie lubi katolików i chyba wszystkich tzw. niewiernych.

    Nieprawda. Jest bardziej neutralna światopoglądowo od europejskich tak zwanych
    bastionów dziennikarstwa. Często mi się zdarza że ta sama historia przeczytana w
    jakichś BBC, Deutche Welle itd nie trzyma się kupy, a z Al Jazeery wszystkiego się
    dowiaduję z jednego artykułu: kto, kogo, za co, dlaczego, czemu nie ktoś inny itd.