  • Data: 2019-05-04 02:56:59
    Temat: Re: Laptop gubi zasilanie
    Od: "Ewa" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...zoho.com> napisał w
    wiadomości news:zu3zE.155205$Gn4.24196@fx20.ams1...
    > Co to znaczy "gubił połączenie"? Nie świeciła się jakaś diódka?
    > Kompletnie gasł ekran ale po chwili wszystko szło jak normalnie?
    To znaczy wyglądało to tak jakby nagle został odłączony od zasilania,
    zarówno z gniazdka, jak i z baterii. Wszystko gasło: ekran i diody.
    Oczywiście nic dalej nie szło. Od nowa start i przeważnie to samo.
    Dzieje się to na tyle wcześnie po uruchomieniu, że nie ma możliwości
    wejścia w tryb awaryjny.
    Czasem wchodził, tak jak teraz, co pozwala mi go używać, ale boję się
    kolejnego (re)startu, więc go nie wyłączam.
    Temperatura pocesora, procesora graficznego i dysku OK.

    Mam jeszcze pytanie:
    W momencie startu laptopa (z guzika) - co powoduje największe
    zapotrzebowanie na prąd?
    Ktoś napisał, że włączona hibernacja. Co jeszcze?

    Pozdrawiam
    Ewa