  • 31. Data: 2014-10-20 19:51:36
    Temat: Re: Laptop z Win 8.1
    Od: "zhbick" <n...@m...pl>

    Użytkownik "G Nowak" napisał w wiadomości grup
    [..]

    przecież na 768 w pionie ledwie się mieści początek większości stron www, o
    treści można zapomnieć, mimo adblocka

  • 32. Data: 2014-10-20 20:41:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 20 Oct 2014 10:44:44 +0200, Chris <a...@g...pl> wrote:

    >Lenowo to Chińczyk

    Więkoszość laptoków to chińczyki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 33. Data: 2014-10-20 20:43:09
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-10-20 o 19:51, zhbick pisze:
    > przecież na 768 w pionie ledwie się mieści początek większości stron
    > www, o treści można zapomnieć, mimo adblocka

    No to problem, bo więcej mają zwykłe matryce a dotykowe 768, dotykowe
    mające więcej są strasznie drogie.

  • 34. Data: 2014-10-20 20:52:14
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 20 Oct 2014 11:06:55 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >Jeżeli 100 Mbit, to żenua. Dla mnie musi być w dzisiejszych czasach
    >gigabit LAN.

    W tych tanich laptopach 1Gbit to rzadkośc. Ja ostatnio kupowałem
    laptoka dla siebie, zapłaciłem blisko 2 tys. a i tak karta sieciowa to
    100 Mbit.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2014-10-20 21:02:00
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    jerzu wrote:

    > W tych tanich laptopach 1Gbit to rzadkośc. Ja ostatnio kupowałem
    > laptoka dla siebie, zapłaciłem blisko 2 tys. a i tak karta sieciowa to
    > 100 Mbit.

    Nie ma tu żadnej reguły, czy w tanich, czy w drogich.
    Są laptopy po 1249 zł z gigabitem i po 3499 zł z fast ethernetem.
    Po prostu trzeba dokładnie patrzeć, na liście parametrów 100 Mbit nie
    rzuca się w oczy, a potem przykra niespodzianka po podłączeniu sprzętu.

  • 36. Data: 2014-10-20 21:05:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    miab wrote:

    > W początkach internetu, a nawet do dość niedawna to była prawda.
    > Przy dzisiejszych wielomagabajtowych stronach przeładowanych flaszami
    > robi wielką różnicę.

    Oj nieprawda, moda na javascript i flasza to była w latach ok. 2000 i
    wtedy to była masakra, bo komputery wtedy miały po 200 MHz i 48 MB RAM.
    Po paru latach sytuacja się uspokoiła.
    Teraz owszem, można wciąż trafić na strony przeflaszowane, ale to są
    głównie reklamy na badziewnych portalach o majtkach dody.

  • 37. Data: 2014-10-20 22:04:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > http://www.x-kom.pl/p/174864-notebook-laptop-15-6-to
    shiba-satellite-c50-a-1jm-n2820-4gb-500-dvd-rw-win81
    .html

    Lepiej na
    Celeron 1005M, Celeron 1000M lub ewentualnie Celeron N2930.

  • 38. Data: 2014-10-20 22:05:30
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Borneq wrote:

    > Jak by był bez systemu dużo tańszy to tak, bo sam Windows to nie 300 zł
    > jak kiedyś XP kosztował a dużo mniej.

    Tzn. ile dziś wychodzi Win 7 lub 8.1 luzem?
    Słabo szukałem, ale wychodziło mi, że jednak więcej.

    > Ale
    > - jak z zarządzaniem energią, hibernacją przy zwykłym systemie?
    > - czasem laptopy mają też zainstalowany Office Starter

    Po co komu office starter, jak są libry, openy itp., które dobrze dają
    radę z dokumentami offica. A jak ktoś naprawdę potrzebuje MS Office do
    celów nie-domowych, to i tak będzie musiał zapłacić ile MS żąda.

  • 39. Data: 2014-10-20 23:24:23
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-10-20 o 22:05, Poldek pisze:
    > Tzn. ile dziś wychodzi Win 7 lub 8.1 luzem?
    > Słabo szukałem, ale wychodziło mi, że jednak więcej.

    Chyba tak, ja zapłaciłem 208 zł z czymś za Windows, przy czym sam był
    już za 129 zł, ale kosztowała płytka. No tak, ale mój Windows był
    upgrade z XP za które dałem ponad 3 stówy.
    Może Office Startera nie warto, ale preinstalowanego Windowsa tak,
    zwłaszcza że zdecydowana ilość laptopów go ma. Wada, że nie ma płytki,
    najwyżej można wypalić ratunkową.

  • 40. Data: 2014-10-20 23:45:07
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 20 Oct 2014 21:05:12 +0200, Poldek napisał(a):

> [...]
    > Teraz owszem, można wciąż trafić na strony przeflaszowane, ale to są
    > głównie reklamy na badziewnych portalach o majtkach dody.

    Weź może sprawdź, ile JavaScriptu jest choćby na Facebooku. :)

    [ Jedno puknięcie to jest przypadek. (Ola Żyszkowska) ]