  • Data: 2018-10-12 20:43:27
    Temat: Re: Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania
    Od: ń <ń@ń.ń> szukaj wiadomości tego autora

    Mam DC (8540w) i kolory są ewidentnie szerokogamutowe (przy DC nawet EIZO EV2455
    wymięka co do nasycenia kolorów, przede wszystkim czerwieni).
    Znajdź na YT jakiś filmik High Color.
    DC to były LG Philips, TN to Samsung tak generalnie, można zapuścić jakiś programik
    HWinfo.
    DC niestety ma biel z zafarbami jak tęcza, więc widać po włączeniu gołym okiem ;-)
    A jak bardzo szybko mrugasz i przesuwasz wzrok to widzisz pasy RGB (DC ma
    podświetlenie RGB w odróżnieniu od zwykłych białych).

    Podpowiedz mi jak upgrejdować Win 7 Pro do Win 10.

    -----
    > Kolory są znacząco ładniejsze niż w innych moich maszynach.
    > To sugeruje DreamColor.
    > Ale z drugiej strony kąt widzenia od dołu powinien być znaczny a u mnie traci
    troche kontrastu.
    > Czyli możliwe że nie DreamColor. Diabli wiedzą a trzeba ponoć matryce rozbierać
    żeby mieć pewność lub żebrać w HP po numerze seryjnym.