  • Data: 2017-11-14 18:45:27
    Temat: Re: Linka 10 mm^2 w zacisk 6 mm^2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup
    >Czołem, szukam jakiegoś szybkiego i skutecznego sposobu upchania
    >linki 10 mm^2 w zacisk maks. 6 mm^2. Jakaś *gotowa* tulejka
    >pośrednia, coś do zaprasowania itp. Prądy znikome, rzędu 20 A.

    To po co tam linka 10mm^2 ?

    >Kastrowanie połowy drutów z linki jakieś takie niekoszerne

    A wsadzanie grubej linki tam, gdzie wystarczy cienka to koszerne ? :)

    Watpie czy cos takiego znajdziesz, bo to jest niebezpieczne juz w
    zalozeniach :-)
    Aczkolwiek ... roznica nie taka duza, to moze da sie sklepac
    odpowiednio.

    Moze latwiej bedzie znalezc jakas koncowke oczkowa i po zacisnieciu
    obciac oczko.

    https://www.tme.eu/pl/details/3743/konektory-nieizol
    owane/vogt/

    albo 6mm2 - moze wejdzie, a potem mlotkiem :-)
    https://www.tme.eu/pl/details/165049/konektory-izolo
    wane/te-connectivity/
    https://www.tme.eu/pl/details/165085/konektory-izolo
    wane/te-connectivity/