    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Fri, 16 Dec 2016 04:07:43 -0800 (PST)
    Subject: Re: Maszynki do golenia
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 grudnia 2016 20:52:54 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Mnie to mowisz, a kto tu daje sztandarowy przyklad karty pamieci ?
    >
    > A i OP sie pytal na ile kosmiczna technologia w tych zyletkach jest.

    No i mu napisałem: na dziadowskiej stali są kosmiczne powłoki.

    > Ale ... kupuje srubokret, i co sie stalo z tym technolologicznym
    > zaawansowaniem, jesli on srubki nie potrafi wykrecic ?
    > No coz, tych srubokretow bylo 5 za zl, a moze 6 za 5 zl - to sie w
    > zasadzie nie dziwie.

    Nie przyznawaj się do tego tutaj. Inżynier nie nazywa tego śrubokrętami. Inżynier do
    wkręcania wkrętów kupuje śrubokręty, a nie atrapy śrubokrętów. Ja też mam atrapy
    śrubokrętów, ale wiem do czego one się nadają, a do czego nie. Mi się nie niszczą.
    Ale ja nimi nie wkręcam wkrętów.

    > Tylko ... potem sie nie dziw mnie, ze sie pytam czy mozna wierzyc
    > chinskiej zyletce.

    No więc jeszcze raz spytam, tylko innymi słowami: jaka cecha narodowa czyni żyletkę
    kiepską w Twoim mniemaniu?

    > No i wracajac do kamery - czy nie jest tak, ze blaszke do obiektywu to
    > Chinczycy kupuja w Japonii.

    Nie.

    > No wlasnie - i przykladem wysokiego poziomu matur ...

    To jest amerykański i europejski stereotyp, bo całe 0.001% chińskiej populacji która
    coś potrafi, pojechała do Ameryki i do Europy. Czyli dla nas ogromna liczba. A w Azji
    Chińczyków uważa się za głąbów.