  • Data: 2014-10-15 04:10:34
    Temat: Re: Matematyka na poziomie gimnazjum i policjanci...
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.10.2014 o 03:15, J.F. pisze:
    > Dlatego na te odleglosc uzywa sie ze statywu ?

    Jak wskażesz mi choć jeden do LTI 20-20 na stanie policji to wrócimy o
    rozmowie o statywach.

    A tym czasem czy masz świadomość, że płaszczyzna czołowa pola w
    odległości 1000m od lidaru w którym mógł znaleźć się promień w momencie
    pomiaru to teoretycznie najmniej 3,14*(tg(1°)x1000m/2)?? Z powyższego
    otrzymujemy ponad 240m? (słownie dwieście czterdzieści metrów
    kwadratowych). Pomiar więc w sytuacji wielu pojazdów jest mało miarodajny.

    > P.S. A to znow jakis wynalazek, czy sprzet uznawany przez policje i
    > sady na nalym swiecie ?

    Na świecie używają go ze statywu, a i tak w UK dziennikarze zrobili
    chryje z powodu błędów wynikających z drgania ręki policjanta i
    zawyżaniu prędkości z powodu prześlizgiwania się po masce lub boku auta
    promienia (materiał BBC polecam).

    --
    anacron