    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Megalaser :))
    Date: Sat, 18 Apr 2015 12:59:59 +0200

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:t9hu1idpp2v7.g6i6tu3aamkt.dlg@40tude.net...

    > No no, 8500 lumenów z paru watów to nawet japońce w laboratoriach nie
    > wyciągają. A na obudowie jest nawet bardziej ambitnie - 30000 W, 85000
    > lm :)

    Tjaaa... gdzieś widziałem żarówę LED do oświetlenia ulic, to ona coś kole
    2500 lm chyba miała, a kosztowała, że się zesram.
    Nie powinna jakaś komisja etyki, czy czego tam, wziąć się za takie przypadki
    i kosić, aż będzie furczało...?
    Qźva, jak nasze reklamy, przy których często aż dziw, że się nie posypały
    nagrody Nobla, bądź chociaż nominacje do nich... Gripex na grypę i paniusia
    zdrowiutka jeszcze siada za wolantem helikoptera, a polecam zbadać skład
    G... TAK, pseudoefedryna... Apap na cieżką migrenę, Ibuprom na chorobę
    wysokościową - alpinistka za szybko w górę poszła i główka ją zabolała,
    wzięła proszeczek i za godzinkę zasuwa dalej, ciekawe, co na klastera dadzą
    :P
    W sumie jaka różnica, czy dymają nas na paralekach, czy mamią urządzeniami o
    500% sprawności...?
    Ja tylko czekam, aż kaszlącemu dźwigowemu klemastynę brać każą, ale mam
    nadzieję, ze to nadal na receptę...

    Pewnie do tego było to coś w stylu http://pl.wikipedia.org/wiki/PMPO

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)