  • Data: 2019-02-05 14:17:23
    Temat: Re: Miękka uszczelka
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.02.2019 o 11:07, J.F. pisze:
    > Moze dobrac jakis gotowy oring czy lepiej cos prostokatnego w przekroju.
    >
    > Bo jeszcze bym sprobowal uformowac taka uszczelke z silikonu z tuby i
    > zblizyc pokrywke, zeby miala taki wymiar/ksztalt jak trzeba.
    Na razie stosuję uszczelkę ze sznura silikonowego (prostokąt 8x8mm).
    Układam ją w rowku, grubo na silikonie i potem lekko dokręcam pokrywę,
    żeby w każdym miejscu równo dolegało.
    Tak, czy siak nie chce być szczelne i kapie.
    Zamówiłem już na próbę uszczelkę z silikonu "closed cell", jaki poradził
    Konrad. Zobaczymy, jak się sprawdzi.
    Jacek