eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc i moment obrotowy http://powertorque.cba.pl/ › Re: Moc i moment obrotowy http://powertorque.cba.pl/
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Moc i moment obrotowy http://powertorque.cba.pl/
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <1f3rhypv7kovt$.xh5h60o776w3$.dlg@40tude.net>
    <pupclc$naf$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Wed, 12 Dec 2018 00:08:19 +0100
    Message-ID: <hnln8ntjblqa.2mp23viungh8$.dlg@40tude.net>
    Lines: 39
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.51.255
    X-Trace: 1544569702 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 476 89.64.51.255:59302
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2826
    X-Received-Body-CRC: 303677368
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645830
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 11 Dec 2018 23:10:49 +0100, Marek S napisał(a):

    > W dniu 2018-12-09 o 20:20, Tomasz Pyra pisze:
    >> http://powertorque.cba.pl/
    >>
    >> Dawno nie było tematu :)
    >>
    >> W ramach pierwszych kroków w JavaScripcie przygotowałem stronę www, na
    >> której można sobie w czasie rzeczywistym modyfikować wykres "z hamowni" i
    >> oglądać jak jeden parametr wpływa (i wynika) z drugiego.
    >
    > Jak dla mnie błąd interfejsu w zakresie ergonomii. Naturalne jest
    > łapanie za punkt, jego przeciąganie i następnie upuszczenie w żądanym
    > miejscu. Tymczasem obecnie jest tak, że łapię punkt, przeciągam i nic
    > się nie dzieje. Żadnej sygnalizacji. Dopiero gdy puszczam pojawia się
    > zmiana. Za pierwszym razem następuje to w przypadkowym miejscu gdyż
    > użytkownik nabył przekonania, że przeciąganie punktów nie działa.
    >
    > A tak na marginesie: powinna być jeszcze opcja zdechłych koni
    > mechanicznych w benzynach :-D Wczoraj przeglądałem dane techniczne
    > jakiegoś modelu Kia GT, gdzie 235KM przy 1500kg masy daje przyspieszenie
    > 7.4s a tymczasem u siebie w dieslu przy 270KM i 1800kg mam 6.9s. WTF?
    > Oczekiwałby, że Kia będzie miała coś koło 5-6s.

    W samochodach które mają moc powyżej 150KM, minimalna prędkość do której
    warto mierzyć przyspieszenie to 160km/h, a jeszcze lepiej czas na 1/4 mili.
    Inaczej to jest bardziej wypadkowa przyczepności i tego na którym biegu się
    te 100km/h osiąga.

    Swoją drogą jakieś wolno się te samochody rozpędzają.
    Moja pełnoletnia Honda co ma 200KM (a hamownia twierdzi że 192KM przy
    8200rpm i 182Nm gdzieś około 5600rpm), przy 1250kg wagi przyspiesza do
    100km/h w 6.1s, a jest FWD i 100km/h osiąga dopiero na trzecim biegu.

    A wszystkie trzy samochody w tym porównaniu mają prawie taki sam
    współczynnik mocy do masy (150-160KM/t) i jednak dość istotny rozrzut jeśli
    chodzi o przyspieszenie do 100km/h.
    Natomiast pewnie w jakimś bardziej rozsądnym porównaniu, właśnie np. na 1/4
    mili czy do jakiejś wyższej prędkości - wyniki byłyby bardziej podobne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: