  • Data: 2019-02-23 12:59:48
    Temat: Re: Mój silnik oleju nie pali....
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jestes u cioci na imieninach i nie musisz wciskac kitu ze nie
    > spala Ci oleju. Spala bo musi, taka uroda silnika spalinowego ze
    > cylinder jest posmarowany olejem jak sie mieszanka w nim spala to i
    > troche oleju ze scianek tez sie musi spalic. Silnik w ktorym
    > utrzymuje sie stan oleju od zmiany do zmiany uzupelnia sobie ilosc
    > cieczy w misce olejowej. Zgadnij czym?

    Czym?
    Ja mam i takie ktore biora litr na tysiac jak i takie ktore miedzy
    zmianami (40kkm) pol miarki wezma.
    Ale miałem tez i takie ktore przez 15kkm nie brały ani grama a potem
    zaczynały brac sporo wiecej sygnalizujac tym samym koniecznosc wymiany
    (to jeszcze mineralny olej)

    Doblo po załozeniu gazu brało litr na tysiac, zmieniłem pierscienie i od
    wielu km nie bierze ani grama.

    Ale znam taka firme gdzie kierowcy biora ducato, palnik i jada.
    Robia trase Poznań w-wa Poznan i obowiazkiem kierowcy po takiej trasie
    jest dolac litr oleju. Ducato z silnikiem 2,3 ktore to silniki jak troche
    o nie dbasz to nei biora ani grama...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."