  • Data: 2019-10-07 08:05:29
    Temat: Re: Moje auto elektryczne ...
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.10.2019 o 05:31, j...@j...org pisze:
> [...]

    Włochy ogólnie ciekawe były - w regulaminie było, że rysy poniżej xx mm
    (chyba 40mm) i uszkodzenia poniżej xx cm2 olewają ;)

    raczej normalnie poprzez porównywarki (bezpośrednio drożej)
    Co ciekawe przy wyszukiwaniu pokazało ok. 104zł za 3 dni, ale przy
    wypełnianiu formularza nastąpiła rekalkulacja i po zmianie miejsca
    zamieszkania z PL na UK wyszło 79zł ;)

    > Hmm, jak im to się zwraca?
    >
    > 5 EUR x 365 = 1825 EUR

    1) w tej cenie w gorącym okresie nie wypożyczysz
    2) lepiej gdy auto zarobi 5eur niż nie zarobi nic - a że wypożyczalni i
    aut sporo, to takie auta trafiają się często
    3) stojące auto zajmuje miejsce np. pod lotniskiem dla kolejnego, więc
    może to mieć jakiś dodatkowy sens

    > No ale wiadomo, auto nie jest wypożyczone codziennie, więc pewnie roczny przychód
    to maksymalnie 1500 EUR.

    > Najtańsze Clio kosztuje, powiedzmy, 15000 EUR.
    >
    > Musieli by wypożyczać 10 lat, aby ten Clio w ogóle się zwrócił. No i musiałby się
    nie psuć, nie brudzić i w ogóle być 100% bezserwisowy.

    Po pierwsze trzeba by zapytać za ile kupią 1000 takich samochodów. Po
    drugie nie możesz liczyć na 10 lat, te auta po 2-3 latach będą sprzedane
    (i to w dość dobrej cenie, bo z przebiegiem 30 czy 50.000km) - wydaje mi
    się, że różnica pomiędzy ceną zakupu a sprzedaży jest niewielka i te 5
    eur to może być próg opłacalności. Do tego zawsze próbujemy wciskać
    ubezpieczenie za 7euro i co jakiś czas ktoś je kupi (a może nawet często?)

    Lukasz