    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment dokręcania śrub w kołach
    Date: Sun, 17 Feb 2019 15:18:02 +0100

    W dniu 17.02.2019 o 15:10, RadoslawF pisze:
    > Nie zawsze masz wpływ na to do jakiego fachowca ktoś twoim autem pojedzie.
    > A z obserwacji wynika że ludzie jadą do fachowców od kół w namiotach
    > bo tam tanio i mniejsze kolejki. I głównie tam śruby dokręcają
    > na maksa.
    Właśnie sobie uświadomiłem, że gumiarze, do których jeżdżę dokręcają
    pneumatycznym i potem "dokręcają" dynamometrycznym, ale jeszcze nie
    widziałem, żeby ten klucz dynamometryczny chociaż o milimetr ruszył
    jakąś śrubę.
    Tak więc moment dokręcania mam taki, ile dał klucz pneumatyczny, czyli
    pewnie więcej, niż potrzeba.
    Jacek