eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMontaż pasa 3-pkt zamiast biodrowego › Re: Montaż pasa 3-pkt zamiast biodrowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Montaż pasa 3-pkt zamiast biodrowego
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-13"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <2nalc9hts1q9$.192a41fxozccz.dlg@40tude.net>
    Date: Thu, 22 Sep 2016 21:39:17 +0200
    Message-ID: <p...@4...net>
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1474573263 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 645 89.77.179.152:6286
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588972
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 22 Sep 2016 21:12:27 +0200, Maciek napisał(a):

    > Czołem,
    >
    > Czy są firmy montujące pasy 3-punktowe w samochodach, w których producent
    > nie zapewnił punktów mocowania?
    >
    > Jest auto - Hyundai Santa Fe - które ma z tyłu pośrodku tylko pas biodrowy.
    > Czy dałoby się w jakiś sposób wyposażyć to auto w pas 3-punktowy, ale tak,
    > żeby to nie było druciarstwo, tylko żeby zabezpieczał tak samo dobrze jak
    > fabryczny?
    > Zakup samego pasa ze zwijaczem to nie problem, są różne długości, nawet na
    > zamówienie.
    >
    > Czytałem, że w oldtimerach ludzie montują czasem pasy (mam na myśli
    > oldtimery bez fabrycznych punktów mocowania), ale konkretów nie mogę
    > znaleźć.

    Ciężka sprawa, bo trzeci pas musi mieć punkt mocowania.
    Fabrycznie mocowany jest zazwyczaj do oparcia kanapy, co wymusza dużo
    mocniejszą konstrukcję tego oparcia, zwłaszcza w przypadku dzielonego
    oparcia. Tak sobie samemu nie przerobisz, jedynie jeżeli jest wersja
    wyposażenia z trzypunktowym pasem, to można przełożyć oparcie razem z
    pasem.

    Ewentualnie ten trzeci punkt trzeba zamocować do poprzeczki solidnie
    zamocowanej do obu stron nadwozia.
    W sporcie zał. J do MKS stawia wymagania dla takiej poprzeczki tak:
    Wzmocnieniem poprzecznym musi być rura o min. wymiarach 38 mm x 2,5 mm lub
    40mm x 2 mm ze stali węglowej ciągnionej na zimno, bez spawów, o minimalnej
    wytrzymałości na rozciąganie 350 N/mm? .

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: