  • Data: 2018-07-15 22:12:52
    Temat: Re: NAS-a kupując -- na co zwrócić uwagę?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-12 o 23:33, Michal Lukasik pisze:

    > A sprawdzałeś różne kontenery i/lub z napisami?
    > Też kiedyś z tym walczyłem i wyszło, że mój TV grymasił przy napisach w
    > osobnych plikach. Wyszło, że wszystko działa pięknie bez transkodowania
    > gdy napisy są wmuxowane w kontener zarówno MKV jak i MP4 (ten pierwszy
    > sprawdza się lepiej bo dodatkowo mogę wrzucić kilka wersji ścieżki
    > dźwiękowej).

    Zainstalowałem nowszą wersję. Bajki bez napisów idą spoko.
    Z kolei film 1080p z napisami po chwili mam komunikat że mój serwer ma
    za małą moc do transkodowania (jakoś tak). Ciekawe skąd on to wie...
    Klient to Android BOX MXQ Pro 4K (S905XQ) 2/16GB.
    Przełączyłem w kliencie jakość na 8Mbit/720p i wtedy film z napisami
    poszedł normalnie. Więcej czasu za bardzo nie bawiłem się. Najbardziej
    chodziło o odtwarzanie bajek.
    Może przytnę po stronie serwera na 720p i będzie git.

    Lokalnie nie używam PLEX ani przez SmartTV ani jako serwer DLNA bo to
    jest parodia programu w porównaniu z Servioo który używam. Działa
    nieziemsko wolno (zarówno jako DLNA oraz obsługiwane przez aplikację na
    TV Samsunga serii H), brak ikon filmów w trybie DLNA, brak polskiej
    czcionki napisów po DLNA jak i z aplikacji PLEX Smart Samsunga.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez