  • Data: 2016-10-17 11:07:56
    Temat: Re: Na razie zabawka
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Sorry za dużo dygresji.
    Jeszcze raz.

    Wielka Brytania była źródłem Rewolucji Przemysłowej.
    W połowie XIX wieku Anglicy zainwestowali miliardy funtów
    w formie gotówki i know-how w różnych zakątkach świata.
    Co teraz produkują ?
    Pytanie nr 1: czy było warto?
    USA
    Oglądałem film z Tomem Hanksem w filmie Hologram dla króla.
    Bohater filmu był prezesem firmy robiącej rowery dla dzieci.
    Przeniósł fabrykę do Chin.
    Chińczycy się nauczyli robić i przejeli rynek
    Jedna z postaci pyta Hanksa-prezesa
    Pytanie nr 2 Czy było warto?

    świat
    Pracują ludzie na taśmie montażowej.
    Zaczynają ich obowiązki przejmować roboty.
    Czy będzie warto?

    Wiem pytania są pod tezę.
    Zastanwiam się tylko czy lepiej mieć 10 letniego passata w UE gdzie
    jest 1000km autostrad czy Bentleya w Afryce gdzie nie ma dróg.
    No i co zrobić z 99% ludzi?