  • 11. Data: 2014-01-06 16:28:44
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-01-06 15:18, _Michał pisze:
    > On 2014-01-06 14:30, KS wrote:
    (ciach)
    > BMW nie prowadzi się jak po szynach, to jedna z gorzej
    > prowadzących się marek w swojej kat. cenowej.

    To co sie lepiej prowadzi w tej kat. cenowej?

  • 12. Data: 2014-01-06 16:30:39
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-01-06 14:30, KS pisze:
    > Tak się zastanawiam w temacie rozmów o karach dla nachlanych kierowcach,
    > do jakich granic ryzyka mogą się posunąć, lub jaka kara odstraszyła by
    > podejmowanie decyzji by wsiadać nachlanym i prowadzić?
    >
    > Łysy bezmózgi co ma do stracenia? Tylko wolność. Motorniczy np. żywiciel
    > rodziny, dzieci na wychowaniu i zona na utrzymaniu. Jeżeli strata tego
    > nie jest odstraszająca, to co? Kula w łeb?
    > http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,15228117,Wypadek_
    na_Piotrkowskiej__Dwie_osoby_nie_zyja__Motorniczy.ht
    ml

    Niech w końcu kupią alko-lasery:

    http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201011
    04/WYPADKI/128021147

  • 13. Data: 2014-01-06 16:44:36
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "KS" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,15228117,Wypadek_
    na_Piotrkowskiej__Dwie_osoby_nie_zyja__Motorniczy.ht

    Jestem za konfiskowaniem tramwajów. Od razu na ulicach dużych miast
    zrobiłoby się bezpieczniej.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2014-01-06 16:46:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-06 15:28, Smok Eustachy pisze:

    > Konfiskata tramwaju

    Już pisałem - pasażerowie zrobią zrzutkę.

  • 15. Data: 2014-01-06 16:46:34
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 06.01.2014 16:27, Megrims pisze:
    /.../
    > To problem tych co im najbliżsi zginęli. Kraju jak najbardziej.
    > Giną ludzie i nigdy nie zapłacą grosza podatku.

    Bezrobocie się zmniejszy.

  • 16. Data: 2014-01-06 17:03:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 06 Jan 2014 15:28:44 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

    > Konfiskata tramwaju

    I współodpowiedzialność pasażerów ;-)

  • 17. Data: 2014-01-06 17:19:38
    Od: Piękny Marian postrach dziewic <piekny_marian@nie_ma_maila.pl>

    >BMW nie prowadzi się jak po szynach, to jedna z gorzej
    >prowadzących się marek w swojej kat. cenowej.

    Ja pierdolę, rozumiem, że można nie lubić tej marki, ale są pewne
    granice, po przekroczeniu których taki hejter misją jest po prostu
    śmieszny.

  • 18. Data: 2014-01-06 17:29:35
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-06 15:41, t? pisze:

    > Żadna, trzeba się pogodzić z tym, że pewna liczba takich sytuacji
    > będzie miała miejsce i tyle. To naprawdę nie jest największy problem
    > naszego kraju.

    Ale to nie jest wątek o problemie naszego kraju.
    To problem ludzi których to dotyka. A dotyka i sprawcy, jego rodzinę i
    rodzin poszkodowanych. Każdego z nas i naszych najbliższych ten problem
    może dotknąć w najmniej spodziewanym momencie, bez względu na to jakie
    byś stosował metody uniknięcia tego.
    Państwo ma w dupie te wypadki, poszkodowanych i ich rodziny. No, chyba
    że to smolensk lub kolejowa i to nie wszystkie.

    W Chinach jest kula w łeb za jazdę po pijaku i spowodowanie wypadku ze
    skutkiem śmiertelnym.
    Drastyczne ale nie głupie. Plusem jest to, że już nigdy nikogo nie zabije
    i nie okaleczy.
    Bardzo dobry sposób na skuteczne wyrywanie chwastów ze społeczeństwa.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 19. Data: 2014-01-06 17:33:30
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabi? dwie osoby w ?odzi
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2014-01-06 17:19, Piękny Marian postrach dziewic wrote:

    > Ja pierdolę, rozumiem, że można nie lubić tej marki, ale są pewne
    > granice, po przekroczeniu których taki hejter misją jest po prostu
    > śmieszny.

    bo. BMW jest dla dresów !!!!

    a ta granica to jaka ? wydać 500k na różne
    auta tej marki i dopiero wtedy hejtować ?

    jestem zły na BMW !, bo mi się popsuło wczoraj ponownie!
    (znowu się zawiesiło, kluczyk mi został w ręce
    auto chodzi, zgasić się nie da.

    po rozkręceniu (dali klucze do rozkręcania auta) i wyciągnięciu
    kabelków żeby zgasł zapalić nie chce...

  • 20. Data: 2014-01-06 17:37:12
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2014-01-06 16:28, Megrims wrote:
    > (ciach)
    >>

    > To co sie lepiej prowadzi w tej kat. cenowej?

    ze starszych to francuskie duże lub merc S z nowych to
    lancia thema ;)