  • 41. Data: 2014-01-06 18:18:13
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-01-06 18:12, t? wrote:

    > Czyli co, teraz w Polsce jest ujemne bezrobocie?

    Bezrobocie zawsze jakies jest. Niemniej nie zawsze z powodu, ze nie ma
    pracy.

    --
    mk4

  • 42. Data: 2014-01-06 18:18:20
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-01-06 15:18, _Michał pisze:

    > Jednak jest różnica pomiędzy BMW a Tramwajami!
    >
    > BMW nie prowadzi się jak po szynach, to jedna z gorzej
    > prowadzących się marek w swojej kat. cenowej.

    To dopisz do swojej listy Toyotę, która nie jest tania.
    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2014010
    6/KRAJSWIAT/140109810
    Ostatnio również dużo o nich słychać.

  • 43. Data: 2014-01-06 18:23:49
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-06 17:53, Megrims pisze:

    > Gdyby w Polsce było takie prawo jak w Chinach to przynajmniej byłby
    > wzrost gospodarczy.

    Jeszcze Polak musiał by mieć mentalność i uległość chińczyka.

    Ale fakt jest taki, że jeszcze kilka lat i Chińczycy będą dymać bez
    mydła Unię Europejską. Już ta zgniła unijna "demokracja" liże dupę
    chińczykom i ustawia się w kolejce po ich dolary.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 44. Data: 2014-01-06 18:25:06
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 18:11:43 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Mon, 06 Jan 2014 15:36:43 +0100, mk4 napisaďż˝(a):

    > Ale to wiecej bedzie jezdzilo na bance, bo upierdliwosc mala :-)

    > To juz dwa razy mozna byc zlapanym.

    > No ale teraz masz podobnie - za pierwszym razem grzywna i zawiasy,
    >
    > wiec pewnosc ze za drugim razem bedzie odsiadka, dluga ... i nie
    >
    > odstrasza.
    >

    > Jak male kary to wykrywalnosc musi byc duza.

    > I zatrzymanie samochodu na okres kary ?

    > Obroza z gps i alkomatem :-)
    >

    > Samochody z alkomatem, meldujace od razu policji ?
    >

    > J.

    Przed chwilą w tv facet mówił że jak wprowadzili badanie na szybko samochodów w
    korkach w Warszawie to na początku łapali dużo a po pewnym czasie mało. Wniosek jest
    jeden. Za mało szybkich kontroli. Z reguły robią badanie trzeźwości przy okazji
    zatrzymania z innego powodu, braku świateł, zapierdalania itp. Lekko trachnięty żeby
    nie podpaść nie wychyla się. Przez grubo pomad 30 lat dwa razy zabrali mi dowód
    rejestracyjny bo nie miałem przeglądu. Zawsze przy okazji kontroli z jakiegoś innego
    powodu, bo niby skąd mieli wiedzieć że nie miałem przeglądu. Praktycznie cale życie
    przejeździłem samochodami co przeglądów nie miały.Bo się nie wychylałem. To samo z
    trunkowymi. Nie żebym od razu kazał robić szybkie kontrole czy są przeglądy. Ale czy
    jestem trzeźwy mogą mnie badać codziennie.

  • 45. Data: 2014-01-06 18:27:58
    Od: tá´Ź

    mk4 wrote:

    > Bezrobocie zawsze jakies jest. Niemniej nie zawsze z powodu, ze nie ma
    > pracy.

    Czyli mówisz, że są wakaty? To dlaczego jeszcze nie sprowadzamy
    pracowników z Afryki?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 46. Data: 2014-01-06 18:29:25
    Od: tá´Ź

    KS wrote:

    > Ale fakt jest taki, że jeszcze kilka lat i Chińczycy będą dymać bez
    > mydła Unię Europejską. Już ta zgniła unijna "demokracja" liże dupę
    > chińczykom i ustawia się w kolejce po ich dolary.

    Będą właśnie za sprawą europejskiej obsesji na temat urojonych problemów
    jak np. "problemu" pijanych kierowców.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 47. Data: 2014-01-06 18:32:17
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-01-06 18:27, t? pisze:

    > Czyli mówisz, że są wakaty? To dlaczego jeszcze nie sprowadzamy
    > pracowników z Afryki?

    Bo za mało płacimy i nikt nie przyjedzie.

  • 48. Data: 2014-01-06 18:32:37
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabi? dwie osoby w ?odzi
    Od: Piękny Marian postrach dziewic <piekny_marian@nie_ma_maila.pl>

    On Mon, 06 Jan 2014 18:16:29 +0100, _Michał <m...@g...pl> wrote:

    >ale masz jakieś, czy tylko tak mówisz bo inni mówią ?

    Miałem w życiu 5 sztuk, ostatnie było E46 z 2004 i wszystkie dobrze
    wspominam. No może akurat E46 najmniej, bo nie raz wystawiło moje
    nerwy na ciężką próbę, ale jeździło całkiem przyzwoicie. W tej chwili
    nie mam, jeżdżę Cytryną C5 - to się dopiero beznadziejnie prowadzi
    (ale za to wygodne). Uprzedzając pytanie - dresu nie zakładam nawet
    wrzucając węgiel do kotłowni.

  • 49. Data: 2014-01-06 18:33:50
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-06 18:16, t? pisze:

    > To tylko świadczy o Twoim intelekcie. Negatywnie.

    Odpukać i nigdy Ci nie życzę byś doświadczył w rodzinie takiego zdarzenia.
    Ale jestem na bank przekonany, że gdyby co, zmienił byś zdanie.

    Uwierz mi że my sami siebie nie znamy do jakich reakcji jesteśmy zdolni
    w obronie naszych najbliższych.

  • 50. Data: 2014-01-06 18:41:34
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-01-06 18:32, Dawid wrote:

    > Bo za mało płacimy i nikt nie przyjedzie.

    Do tego to przeciez potrzebujemy ludzi do konkretnej pracy a nie goscia
    z afryki, ktory mowi tylko w swoim narzeczu i przewraca bialymi galami.

    --
    mk4