  • 51. Data: 2014-01-06 18:42:54
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-06 18:29, t? pisze:

    > Będą właśnie za sprawą europejskiej obsesji na temat urojonych
    > problemów jak np. "problemu" pijanych kierowców.

    LOL wierzysz w to co piszesz? Popatrz na koszta utrzymania i chciwość
    tego biurokratycznego zachłannego korupcyjnego molocha.

    A wiesz jak będzie kiedyś gdy napity w UE potraci ze skutkiem
    śmiertelnym Chińczyka? Deport do Chin i ichne prawo. To UE podpisze by
    dolarki dostać.

    Zobaczymy w tedy czy będą najebani jeździć LOL
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 52. Data: 2014-01-06 18:48:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Jan 2014 09:25:06 -0800 (PST), k...@g...com

    > Przed chwilą w tv facet mówił że jak wprowadzili badanie na szybko
    > samochodów w korkach w Warszawie to na początku łapali dużo a po
    > pewnym czasie mało. Wniosek jest jeden. Za mało szybkich kontroli.

    W calym kraju czy w Warszawie ? No bo teraz w Warszawie malo lapia ...
    ludzie trzezwiejsi ?

    > Z reguły robią badanie trzeźwości przy okazji zatrzymania z innego
    > powodu, braku świateł, zapierdalania itp. Lekko trachnięty żeby nie
    > podpaść nie wychyla się.

    A sprytni policjanci zatrzymuja, prosze chuchnac, bo pan cos za wolno
    jedzie :-)

    J.

  • 53. Data: 2014-01-06 18:51:06
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 18:42:54 UTC+1 użytkownik KS napisał:

> [...]
    >
    > dolarki dostać.
    >

    > Zobaczymy w tedy czy będą najebani jeździć LOL

    Oczywiscie że od czasu do czasu kogoś do Chin wyeksportują. Ludzie są tacy głupi że
    dziwi mnie to że domu potrafią wrócić. Jak w jakiejś mieścinie postawią fotoradar to
    pomimo tego że wszyscy z okolicy wiedzą że stoi i cyka zdjęcia to i tak jakimś
    miejscowym fotki zrobi.

  • 54. Data: 2014-01-06 18:57:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 06 Jan 2014 09:25:06 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > czasie mało. Wniosek jest jeden. Za mało szybkich kontroli. Z reguły
    > robią badanie trzeźwości przy okazji zatrzymania z innego powodu

    robią w korkach czyli zawsze w tymch samych miejscach. Ostatnio upodobali
    sobie mosty. ale ze sznurka samochodów wybierają co kilkadziesiąt sztuk.
    Inaczej zostaliby zlinczowani za zwiększanie korków.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 55. Data: 2014-01-06 18:59:36
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-06 18:17, Bugatti pisze:
    > Wproawdzić: http://www.youtube.com/watch?v=KhB_UOoASeM ze sprzężeniem
    > czujnika obecności kierowcy w fotelu i liczba pijaków się zmniejszy.

    Wiesz co Polak alkoholik wymyśli? poprosi kumpla, pasażera, psa, kota
    itp by dmuchnął tłumacząc się że ma zaawansowaną próchnice i to gówno
    nie pozwala mu uruchomić silnika. Każdy prócz jego żony to łyknie i mu
    pomoże.

    Takie i tym podobne urządzenia działają na normalnych zrównoważonych ludzi,
    którym się zdarzyło wsiąść do auta z zespołem dnia wczorajszego.
    Na alkoholika nie ma sposobu.

  • 56. Data: 2014-01-06 19:03:01
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 18:48:12 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Mon, 6 Jan 2014 09:25:06 -0800 (PST), k...@g...com

    napisaďż˝:

> [...]
    >
    > ludzie trzezwiejsi ?

    > A sprytni policjanci zatrzymuja, prosze chuchnac, bo pan cos za wolno

    Nie wychylanie się to również nie jechanie podpadająco, na przykład za wolno. Rasowy
    policjant z drogówki to typowy myśliwy. Dobremu myśliwemu nie sprawia przyjemności i
    nie daje satysfakcji odstrzał higieniczny. Frajdę ma ja trafi na równego sobie
    przeciwnika.

  • 57. Data: 2014-01-06 19:10:19
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 18:57:13 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Ale robią. Nie jestem tego w stanie sprawdzić ale facet chyba nie kłamał że spadła
    znacząco ilość nietrzeźwych. Jeśli robią i spadła ilość nietrzeźwych to chyba nie
    dlatego że ludzie zrozumieli tylko dlatego ze się boją konsekwencji. Czyli strach
    działa.

  • 58. Data: 2014-01-06 19:16:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 06 Jan 2014 10:10:19 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > nietrzeźwych to chyba nie dlatego że ludzie zrozumieli tylko dlatego ze
    > się boją konsekwencji. Czyli strach działa.

    wyciąganie takich wniosków jest IMHO zbyt daleko idące. Przez moje
    kilkadziesiąt lat jeżdżenia i pewnie z 1.5mln km dmuchałem 1 (słownie
    jeden) raz. A i to w nocy na motocyklu bo się patrol nudził. To jaka jest
    szansa, że gdybym jeździł na bani, bałbym się złapania?

  • 59. Data: 2014-01-06 19:16:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Bo za mało płacimy i nikt nie przyjedzie.

    Ale Ukraińcy chętnie by przyjechali, a jednak chętnych na nich zbyt wielu
    nie ma.
    Co najwyżej sezonowo na ścianie wschodniej.

  • 60. Data: 2014-01-06 19:26:12
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 19:16:29 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Jak byś jeździł na bani i wiedział że możesz być zbadany na trzeźwość bo byś ciągle
    widział kontrole to byś się bał pomimo że przez cale życie akurat ciebie by nikt nie
    sprawdził. To co się dzieje to tylko wina policji. Sami się do winy przyznali bo
    powiedzieli w tv że jak w Warszawie zaczęli być widoczni na ulicach że sprawdzają to
    ilość nietrzeźwych spadła.