    Subject: Re: Napęd ze stałym momentem
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <q544tf$u2b$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 14 May 2019 20:15:47 +0200

    W dniu 2019-02-26 o 22:19, 4...@g...com pisze:
    > Ty moze masz trzy mozliwosci. Ja mam swoje zasady. Jesli nie potrafisz czegos
    zrobic to musisz za to zaplacic. Pomaganie uwazam za dopuszczalne jesli
    przedsiewziecie nie ma charakteru komercyjnego. Chwilowo dostas kilka bezuzytecznych
    rad, jak to na grupach.

    Masz swoje zasady wpierdalać się w każdy wątek tylko po to, żeby się
    kłócić z ludźmi.

    Jeżeli nie chcesz pomagać komercyjnie to trzeba było pytać czy chodzi o
    komercję, albo zrezygnować z subskrypcji grupy, która jak sama nazwa
    wskazuje jest jak najbardziej powiązana z komercją.